İş bulamadığım için kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapacağım?

Arkadaşlar bir yıldır işsizim sürkeli iş görüşmelerine gidiyorum olumlu yanıt almıyorum. O kadar yoruldum ki
Etrafımdaki herkes iş soruyo
Evde boş boş yatmaktan o kadar yoruldum ki
Kendimi çok değersiz boş hissediyorum
İş bulamadığım için kendimi çok kötü hissediyorum, ne yapacağım?
Cevapla