İş hayatinda hep bir sure sonra saf dışı kalıyorum, neden?

Ben biraz fazla korumacı bir aile tarafından yetiştim. Tek kızım ve muhafazakarlar baya. Okul bitmeden hiçbir yerde çalışamadım ilk iş deneyimi 24 umde oldu... toplamda da 4 yıl bir deneyimim var 30 yaşında olmama karşın

İki yerde çalıştım birinde aşırı mobing görüp patladım, ikincide de bir yerden sonra yoneticiyle zitlastik ayrıldım ben de haklarımı alıp. Ama ne kadar toksik, memnuniyetsiz ya da dedikoducu insan varsa hala oralarda devam ediyor olan bana oldu gibi hissediyorum. 6 aydır işsizim. Evdekiler ağız burun kıvırmaya başladı, evli de değilim hala aile evindeyim. Kendimi çok işe yaramaz hissediyorum , ailemin iyi niyetli yaptığı prenses kız yetistirme çabası benim hayatimi kararttı.

İş hayatinda hep bir sure sonra saf dışı kalıyorum, neden?
Cevapla