Ben biraz fazla korumacı bir aile tarafından yetiştim. Tek kızım ve muhafazakarlar baya. Okul bitmeden hiçbir yerde çalışamadım ilk iş deneyimi 24 umde oldu... toplamda da 4 yıl bir deneyimim var 30 yaşında olmama karşın
İki yerde çalıştım birinde aşırı mobing görüp patladım, ikincide de bir yerden sonra yoneticiyle zitlastik ayrıldım ben de haklarımı alıp. Ama ne kadar toksik, memnuniyetsiz ya da dedikoducu insan varsa hala oralarda devam ediyor olan bana oldu gibi hissediyorum. 6 aydır işsizim. Evdekiler ağız burun kıvırmaya başladı, evli de değilim hala aile evindeyim. Kendimi çok işe yaramaz hissediyorum , ailemin iyi niyetli yaptığı prenses kız yetistirme çabası benim hayatimi kararttı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Prenses yakında kleopatraya bağlarsın merak etme