En yakın arkadaşımla aram giderek bozulmaya başladı?

3 ikişilik bir arkadaş gurubumuz var ve 3 kişi olduğumzudan dolayı sürekli içimizden biri dışlanmış hissetti bende dahil... fakat bir arkadaşım bizden uzaklaşmaya başladı yeni insanlarla tanıştı ve tanıştığı herkesle birden samimi olamya başladı yeri geldi arkasından az da olsa ben bunla hayatta konuşmam dediği insanlarla takılmaya başladı. günaydın mesajlarıma bile görüldü atmaya başladı. bunun sebebini sorduğumda kendine vakit ayırması gerektiğini ve bana kendini sevdirmek için çok uğraştığını bir daha kimse için kendini paralamayacağından bahsetti... fazla insanlarla konuşmayı seven bir tip değilim 2 tane yakın arkdaşımın olması benim için gayet yeterliydi ama sanırım biz onun için yeterli olamdığımızdan başkalarıyla takılıyor. ona yazmadığım sürece mesaj atmıyor attığım mesajlara bazen bakmıyor baksa bile 4 5 dk sonra konu kapanıyor. onu kaybetmek istemiyorum çünkü bulunduğum ortamda tek anlaştıklarım onlar ve eğer onunla aram bozulursa diğer arkdaşım arada kalıcak.. ve ben yalnız kalıcakmışım gibi hissediyorum umursamamya çalışıyorum ama bize dönmeden bile hemen onların yanında bitiyor onu herhangi bir şekilde kıskanmıyorum sadece eskisi gibi beraber takılalım istiyorum ama yanında sürekli başkası var bizimle olamadığı için daha da çok dışlandığı için gittiğini ve onların yanında daha iyi hissettiğini söylüyor.. zamanında biizm içinde böyle söylemişti halbuki
En yakın arkadaşımla aram giderek bozulmaya başladı?
Cevapla