En yakın arkadaşımla fazla uyumsuz olmaya başladık?

dört yıldır birbirimizin en yakın arkadaşıyiz arkadaşımı çok seviyorum ailelerimiz de tanışıyor her şey çok okey ama bu ara bı anlaşamıyorz sanki benim saçlarım kahverengiydi ombre yaptırdım küllü sarı tonlarında çok ta beğendim beni ovmeyen kalmadı arkadaşıma bir türlü begendirtemedim yarın buluşucaz diye kombin yapiyorduk ben çok tişört giymeyi seven biri değilim pantolon üstüne crop üstüne gömlek giyip saçlarımı dalgalı yapacaktım tutturdu tişört giycem ben sende öyle giyin diye bir sürü tartışma çıktı sonra tamam dedim o zaman beyaz pantolon üstüne pembe tişört giyyim bu sefer de dediki saçın sarı altın üstün bambaşka renkler nasıl olcak bilmiyorum dedi bende önceden de öyle oluyodu dedim önceki haliyle kiyaslama bile dedi ben bayıldım saçlarıma ama o begenmedi bir türlü onun zevki değilmiş aynı arkadaşımla benzer vakitler iliskilerimis bitmişti ben onun ilişkisine laf edince en azından ben şunu bunu yapmadım diye laf atıp kalbimi kırıyordu hep bı üste çıkma çabası seziyorum anlamıyorum bı yandan da tek arkadaşım o onu çok seviyorum anlaşmamız şart değil evet ama böyle de kalbim kırılıyor gibi garip geliyor yani neden olabilir böyle şeyler normal mi ben mi abartiyorum
En yakın arkadaşımla fazla uyumsuz olmaya başladık?
Cevapla