• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi? (Sayfa 2)

_ΛqresiF_
_ΛqresiF_ Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1622
Yapay Zekaya Sor
30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?
Cevapla
Fal Soruları Babalık Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
39 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

142

Cevap

188

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • nereyedüştümbennn
    nereyedüştümbennn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden olmasın? Saçma bir düşünce bu. Adam yemek ev işi vs yapamiyodur ya da uğraşmak istemiyordur ailesi ile yaşıyordur evlenince ayrılır evden heralde

    0
    2 Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      +1 yıl

      Sorunda bu ya, hazıra alışmışlar..
      Evlenince senin benim ömrümü yiyecek bunlar😃

      Yorumla
    • nereyedüştümbennn
      nereyedüştümbennn
      +1 yıl

      Sen onların ömrünü yemeyesin😃

      Yorumla
  • Vahşi_Kobra
    Vahşi_Kobra Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl

    Kıçına giydiği gri eşofmanı deştirip güzel şeyler giymeye üşenenler, gelmiş burada anadolu kültüründe yeri olan anne bava dede anneanneye yardım etme hissiyatını sorgular olmuş.

    Sizin içinize amerigan tohumu kaçmış belli

    0
    0 Yorumla
  • beyt_16
    beyt_16 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Tabi sizin aile bağını anlamamanız gayet doğal yazık ! Ben 10 yıl gurbette kaldım şimdi ailemleyim her şeyim de var çok şükür ama kesinlikle anamdan daha ayrı yaşamam

    1
    0 Yorumla
  • canemre006
    canemre006 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    30 yaşına kadar baba evinde kaldım. En so olmuyor dedim evden çıkarken ne para ne esya hiç bisye yoktu tek Bi çanta 32 yaşına geldim şimdi 4 tane ev sahibi oldum tek başıma tek başına. bisey yapacaksan sahibi olacka isen kendine güvenip besmele çekip kendi hayatını kuracaksın

    1
    0 Yorumla
  • KadıköyRıhtım
    KadıköyRıhtım Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    İşin ve memleketin aynı yerde. Neden ayrı eve çıkarsın ki. Baba evi dururken neden 3000 kira 1000 lira fatura 2000 yemek faturası vereyim ki. Düşün bakalım.

    1
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ailemle yaşıyorum kazandığım parayla yatırım yapıyorum gayet de memnunum ayrıca ben den gayet güzel koca olur ama senden iyi bir eş olmaz çünkü empati ve mantık eksikliği var sende

    1
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.

    Ailesiyle yaşaması normal ama onların gölgesi altında olması normal değil

    4
    0 Yorumla
  • random1212
    random1212 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Normali/anormali kim belirliyor? Kimle yasamak isterse onla/onlarla yasar herhangi bir insan herhangi bir yaşta.

    2
    0 Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Niye erkek diye ayrıyorsun ki, kızlar yaşayınca farklı mı oluyor

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    O tamamen toplumsal algı ile ilgili. Geçmişe oranla şimdilerde artık 30’lu yaşlar evlenip yuva kurma konusunda uyuşmadığı bir gerçek. Öncelerde 30 yaşında bir erkek evlenip çoktan çocuk sahibi olabiliyorken artık bu algı yavaş yavaş yerini bırakıyor.

    2
    0 Yorumla
  • movie_colic
    movie_colic Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence şu an inanılmaz normal türkiyedeki hayat pahalılığını unutmayalım..

    2
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Ailesinde sağlık sorunu varsa mecbur yaşayacak. Ama öyle sürekli anne babasının sözüne giden bir tip ise sıkıntılı durum.

    2
    0 Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Ne kadar saçma sapan sorular soran birisin. Mecburiyet diye bir şey var. Ekonomik şartları saymıyorum bile. Ha karşılarsan milletin parasını onlar da ayrı eve çıkabilirler tabii.

    0
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    objektif olarak düşündüğümde;

    Bundan 10-15 sene için normal değil derdim.

    Ama şu an demem. Durumlar ortada, ülkenin yarısının maaşını hepimiz biliyoruz

    0
    0 Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Maalsef olmaz imkanı olduğu halde yaşıyorsa doğru bulmuyorum. Birikim vs yapıyor olabilir onun haricinde normal değil ayrı yaşamak önemli benim fikrimce

    0
    0 Yorumla
  • AyşeAfraa
    AyşeAfraa Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal, bir yerden sonra anne ve baba el ayaktan çekiliyor, onların sorumluluklarını ele almak gerekir. Ama iç güveysi olarak yaşıyor ise o zaman anormal olur.

    0
    0 Yorumla
  • Zo_omie
    Zo_omie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Geçenlerde instagramda bir video izlemiştim. Sanırım başla bir ülkeden birine aitti. Abisiyle ailesinin mutfakta yemek vs. Yaparken videosunu çekmiş. Altınada şu notu yazmış. "Abimin maddi durumu çok iyi olmasına rağmen yalnız yaşamayı sevmediği için hala anne-babamla yaşıyor. " Bazen sebebi bu kadar basit olabilir. 🙃

    0
    0 Yorumla
  • Şairadam1995
    Şairadam1995 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Herkes gider onlar kalır.. 32 yasındayım onlarla yasıyorum.. Gelirimde asgari ücretin 3 katı gayet memnunum.. Cebimdekini onlara harcıyorum.. Sevgimi onlara veriyorum.. Ve çok rahat çok konforluyum.. Evlenmezsem ömür boyu onlarla yasamayı düşünüyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Messby
    Messby Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    İster yaşar ister yaşamaz. Doğru veya yanlış bu kimseyi ilgilendirmez. İster koca seçilir, isterse koca olarak seçilmez. Bu durumda kimseyi alakadar etmez.

    0
    0 Yorumla
  • sofistikepalyaço_-
    sofistikepalyaço_- Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu enflasyonda çok normal mesela babaevinde oturup birikim yapmak varken neden ev kirası ödesin bekarsa her erkek ev işi konusunda başarılı değil ayrıca çoğu için angarya

    0
    1 Yorumla
    • sofistikepalyaço_-
      sofistikepalyaço_-
      +1 yıl

      Bariz saçmalamışsın👎

      Yorumla
  • Legalpainn
    Legalpainn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Genelde kendi işlerini halledemeyen, annesinin hizmetine alışmış, ana kuzusu tipler olurlar. İlla ki istisnalar olur ama durum böyledir genelde. Eş meş olmaz böyle bir tipten de.

    0
    0 Yorumla
  • tatlibelancxk
    tatlibelancxk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    siz kizlar 30 erkek aileisyle yasmaz bakire olmaz efendi sevmezlee sonra neden her erkek pic olmus diye aglarlae nedne olmasin ailesilye yasamak kadinlarda yasiyoe buneya böyle yaptiniz iicn düzgün ekrek kalmadi

    3
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Kimsenin ne yaşadığını bilemeyiz. O yüzden ben bu tarz şeyleri yadırgamıyorum.

    3
    0 Yorumla
  • hayalperestmuhendis
    hayalperestmuhendis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Kendi evine çıkanlar napıyor sanki.. ilk ve tek icraatleri eve kız atmak inan bana. Kendi ayaklarının üstünde durmuş mu oluyor bu adam şimdi :))

    1
    0 Yorumla
  • asistant
    asistant Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 76%
    +1 yıl

    Hikayesini dinlemek lazım, neden yaşadığını dinlediğinde karakteri çok güzel anlaşılacak bir fırsat olur bu durum 😉

    1
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Normal gayet bana kalırsa. Sırf yaşım geçiyor diye ayrı eve çıkma zorunlulukları yok. Ailesi memnunsa, adam memnunsa problem yok.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok dogru benim kocam gibi beceriksiz olurlar genelde aman evlenmeyin ben evlendim hala cekiyorum hala anasinin eteklerinden ayrilamadi o etekleri kesdik yinede ise yaramadi biz kotu olduk. Ne kdr bagimsiz olurda okdr iyi.

    1
    0 Yorumla
  • kacanhollandali
    kacanhollandali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 96%
    +1 yıl

    19 yaşımdan bu yana ailemden ayrı yaşıyorum öncelikle fakat bu kadar yaşadığı ülke koşullarını bilmeyen, empati yoksunu şımarık bir soru görmedim ben.

    1
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Aile bağları sağlam birinden iyi bir koca olur bence, çünkü aile kavramını benimsemiştir

    1
    1 Yorumla
    • By_Barsss
      By_Barsss
      +1 yıl

      Ha ama bi noktadan sonra aile evinden ayrılıp kendi evinde yaşamak daha mantıklı, ben öyle yaptım

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    normal bence zaten malum Türkiye şartları gittikçe kötüye gidiyor şimdi daha da normalleşti diye düşünüyorum 😀

    1
    0 Yorumla
  • VenüsGibi
    VenüsGibi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ailesiyle yaşıyor olması onların gölgesinde olduğu anlamına gelmez bence. Ayrıca aynı şehirdelerse niye ayrı yaşasın ki?

    1
    0 Yorumla
  • Mesafeli27
    Mesafeli27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 74%
    +1 yıl

    30 ku yaşlarla derdiniz nedir? Ayrıca Türkiye gercekleri var. Ha ben ayriyim 7000 maaş yetmiyor İstanbul da donmemek icin zorluyorum

    1
    0 Yorumla
  • Lifeisnice
    Lifeisnice Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    30 yaş üstü kadınların evlenmemesi ne kadar normalse bu da o kadar normal. Adam annesinin yemeklerini seviyor belki olamaz mı?

    1
    0 Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kizlar yaşıyorsa Erkekler de yaşar, ayırt etmemek gerek heleki aileci bir toplumda, maddi manevi sebebler, tercihler ya da sorumluluklar olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    39 yaşındayım ailemle yaşıyorum, ne var bunda? Ayrıca dairem de var, bomboş, masus kiraya vermiyorum kiracılar masraf çıkarıyor hep.

    1
    1 Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      O zaman tersi de doğru, ailesinden ayrı yaşayan, kendi ayakları üstünde durandan karı olmaz. 😀

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.

    Olabilir ailesine düşkn evcimen tipli biridir bun da anormal olan ne

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Koca koca karıların ailesiyle yaşaması garip geliyor... Erkeklerin %30 evdeyse kadınların %95 ailesinin evinde parazitlik yapmakta. Bir cinsi yargılamadan önce evvela kendi cinsine bakman gerekir.

    2
    0 Yorumla
  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bizimki kükremiş şimdi normal değil diyecektim vazgeçtim 😄

    2
    0 Yorumla
  • tomsuzjeri
    tomsuzjeri Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 379 cevap paylaştı.

    Dogru demişsin 40 a kadr ailesiyle sorsan aşık herşeyi yapacak sen önce bi baltaya sap ol öyle gel 40 ayrılk sebebim

    0
    0 Yorumla
  • akigolar1990
    akigolar1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ayrı eve çıkınca kira ve ev masraflarını siz karşılaşacaksınız olabilir kızlar. Bol keseden atmak kolay tabi. Annesi babası hasta yatalak olan insanlar da var. İnsanları yargılamak kolay demi.

    1
    0 Yorumla
  • Fenolfltalein
    Fenolfltalein Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.

    Bu ailenle ilişkine bağlı sanıyorum. Rahatsan mutluysan, ailenle iyi geçiniyorsan neden yeni ev açıp masraf edesin ki mantıklı değil açıkçası.

    0
    0 Yorumla
  • emoros6
    emoros6 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Toplumun kölesi olmuş birisinin sorduğu sorudan da bu beklenirdi zaten eeee sonuçta gt denilen şey rahat olunca böyle oluyor neyse

    0
    0 Yorumla
  • kemalkskc
    kemalkskc Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    29 yaşındayım babamı kaybettim özürgür olacam diye annemin son günlerinde yalnız bırakmaya niyetim yok daha önemli sorumluluklarım var

    0
    1 Yorumla
    • MimariuS2
      MimariuS2
      +1 yıl

      Mekanı cennet olsun kardeşim.
      Guzel düşüncelere sahipsin.

      Yorumla
  • 1Ardasorsun
    1Ardasorsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 78%
    +1 yıl

    37 yaşımdayım ve ailemle yaşıyorum evlenirsemde yine bu evde kalırım
    Eş bulunur anne kardeş bulunmaz.

    0
    0 Yorumla
  • spc34
    spc34 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 85%
    +1 yıl

    Hiç normal değil koşa bir süreliğe değişiklik oldun diye geldim fakat dayanılacak GB değil döneme yakında.

    0
    0 Yorumla
  • Tazmanyacnvr
    Tazmanyacnvr Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Ülkede kira fiyatları ne kadar oldu haberiniz vardır mutlaka. İş bulmak üstüne eş bulmakta zorlasinca adamlar ne yapsın 😆

    0
    0 Yorumla
  • Trilogy588
    Trilogy588 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Bizim ailede de var 35 yaşında. Annesi küçük çocuk gibi seviyor onu hala. hayatta evlenmez büyümemiş daha. Ben çok kızıyorum ona

    0
    0 Yorumla
  • Sınanreıs12
    Sınanreıs12 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 737 cevap paylaştı.

    Nasıl ev alacak ki? Bir de neden kendi evine geçsin ailesi ile yasayabiliyorsa? Ne güzel ailesi yanındayken değerini bilir hep yanında olmayacaklar.

    0
    0 Yorumla
  • EringecHayri
    EringecHayri Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 749 cevap paylaştı.

    Tek yaşayıp sıkılmaktansa, gereksiz şekilde kira ödemektense ailemle yaşarım. Tabi onlarda sıkıntı etmezse 😁

    0
    0 Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Sonuna kadar haklısın birde o yaşlarda halen babasının dedesinin kendisini evlendirmesini bekleyenler var , bunlar adam değillrr 🤣

    0
    1 Yorumla
    • DreamGhosters
      DreamGhosters
      +1 yıl

      Tabi kadınlar içinde geçerli aynısı

      Yorumla
  • coldfire224
    coldfire224 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 80%
    +1 yıl

    Nerden baktığna göre deyşir yani ailene bakman gerekiyosa bu adamdan koca olmaz mı?

    Tabi bide ailesinin üstünden geçinen varsa hak veririm sana

    0
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ben ailemle yaşıyorum gayet normal bi durum bu onların gölgesinde ya da bağımlı olduğumu göstermez.

    1
    0 Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Değil ama burası Türkiye. Ekonomi yüzünden aileler bile birlikte yaşamaya başladı...

    1
    0 Yorumla
  • Benjamin542
    Benjamin542 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 82%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.

    Ne alakası var kimse kimsenin hayatını bilemez de anlayamaz da...

    1
    0 Yorumla
  • Victorius
    Victorius Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 81%
    +1 yıl

    bu ekonomide doğru karar, keriz gibi kira ödeyene saygım yok

    1
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    normal bence. evlenmemişse aynı şehirde ise ailesi ile, ev ayırmasına ne gerek var

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı.

    İşi farklı bir şehirde olmadığı sürece yaşaması kadar normal bir durum yok..

    1
    0 Yorumla
  • Be_smart
    Be_smart Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    İnsanlarin yasantilarini yasadiklari eve göre tanimlamak cok dogru değil.. anne babasına yardım ediyor da olabilir..

    2
    0 Yorumla
  • kurpagiribanzarşi
    kurpagiribanzarşi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Ailesiyle yaşıyor olması, gölgesinde olduğu anlamına gelmez. Ailesiyle mutlu belki?

    1
    0 Yorumla
  • miaovv
    miaovv Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 435 cevap paylaştı.

    işi yoksa naapsın o erkek için daha zor ama imkanı yoksa mecbur uzaktan ahkam kesmeyı bırak emoatı yap

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (210)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi? 112 cevap verildi
30 yaşında evlenememiş bir erkeğin aile evinde kalması normal mi? 13 cevap verildi
25 yaşında hala aile ile yaşamak normal mi? 32 cevap verildi
30 yaşında aileyle yaşamak kötü bir şey mi? 21 cevap verildi
30 yaşında bekâr bir erkek aile evinde mi yaşamalı ayrı eve mi çıkmalı? 4 cevap verildi
25 yaşında aile ile yaşamak kötü bir şey mi? 89 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨