• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?

beyazorkidem
beyazorkidem Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
810
Yapay Zekaya Sor

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?

#orkide

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Aslına bakarsanız normal değil. Ancak bazen hayat sizin isteklerinizin dışına çıkıyor. Mesela benim babamın bir ayağı aksak ve ikiside yaşlı kardeşlerim üniversite okuyor. Benim durumum iyi ama onlarla da ilgileniyorum. Evlilik çok istedim olmadı ama olmamasının sebebi ailem olmadı asla. Belli bir yaştan sonra evlenmeyi isteyip evlenemeyince insan yalnız yaşamakta istemiyor. Ev işleri konusunda çoğu kadından bile daha iyi olduğumu biliyorum ama işte hayat bazen farklı noktalara getiriyor. Elinizde fırsat varken asla evliliği ertelemeyin. Ben hep çok istememe rağmen olmadı. Ama bir de ana kuzuları var bunlar evliliği bırak hiçbir şeyi yapamazlar. Mümkünse uzak durun.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Kemaltangunes
    Kemaltangunes Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    şimdiki 30 yaş erkekler ailesiyle yaşamazsa bi paket makarna koyup pişirmeyi bile beceremezler açlıktan geberir annecim kahvaltıda ne var ay oğlum kızartma var yumurta var kadıncağız sabahın köründe evde bilmemne profluğu taslayan bir oğlum var diye kalkar kahvaltı yapar
    ya da öğrenci kredi kartından getir ya da yemek sepetinden sipariş verilir gerçi onuda beceremiyorlarda konu hakkında etüt yapmış kişiler yardımcı oluyorlar yemek siparişi vermeye falan ayakta bitane eşofman normal bir giysi gibi davranarak çarşıda pazarda dolaşamazsın arkadaşım eşofman osurma giysisidir yatak giysisidir senin gtüyün kokusunu dinlemek zorunda değil kimse bayanlara sözüm yok onlar tayt eşofman ne denk gelirse giyiyorlar

    0
    4 Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      +1 yıl

      Buna katılmıyorum tamamı için söylenemez bu

      Yorumla
    • Kemaltangunes
      Kemaltangunes
      +1 yıl

      valla yüzde 51 böyle ispatlarım

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      +1 yıl

      Askeri okul okuyanlar öyle bir yemek temizlik yapıyor ki ne kadınları cebinden çıkartırlar. İnsanın içinde varsa askeri okul okumasına da gerek yok yemek yapar temizlik yapar ama senin bahsettiğin grup tembelliğe alışmış robot süpürge temizlesin, kurye yemek getirsin

      Yorumla
    • Kemaltangunes
      Kemaltangunes
      +1 yıl

      benim kökenimde asker sana katılıyorum fakat asker olmayanlardan bahsediyoruz
      asker adamın şunu yapamam deme şansı zaten
      şimdi nesi osuruk gibi geziyor orada hiç bir şeye yaradıklarıda yok
      artı askeri okul mezunu biri olsa zaten hanzo gibi gezecek zamanı bulamaz

      Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal tabi. Ben yalnız yaşıyodum yemeğimi temizliğimi ütümü bile yapıyodum kendim ama eve gelince duvarla sohbet ediyodum. İnsan sosyal canlıdır dolayısıyla eve gelince de laflayacak birini arıyor. Annemle yaşıyorum artık evde olduğum günler annem spora gidiyor veya başka yere gidiyor yemeği yine ben yapıyorum. Hem artık yaşlanıyor alışverişini ben hallediyorum onun koşturacağı işlere koşturuyorum. Evlenirsem ayrı eve çıkarım elbette

    0
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    Evlenene kadar aileyle yaşamak her yaşta gayet doğal. Bu hem zamandan, hem paradan, hem de enerjiden tasarruf sağlar.

    Evlenmeyi düşünmeyen içinse aileyle yaşamakta hiçbir kusur göremiyorum (tabi bir de ebeveynlerine sormak lazım 😂) ama sonuçta bu çocuk yaparken alınan bir risk.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

64

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Selam gadası 🙃

    Kişinin daha rahat etmesi adına ayrı yaşaması daha iyi olur.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Evet normaldir kişinin kendi kararı

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Ailesi ile yaşamayı tercih etmiş olması, onun aileye verdiği önemi gösterir. Eğer bir mesleği varsa ve çalışıyorsa ailesi ile yaşıyor olması sorun değil bu kendi düzenini kuramıyor anlamına gelmez fakat çalışmıyor ve ailesi bakıyorsa işte orada sıkıntı var demektir

    2
    0 Yorumla
  • ÇanakAnten
    ÇanakAnten Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 80%
    +1 yıl

    Herkes normal demiş, ben tam aksini düşünüyorum. Ekonomik durumu ve sağlık gibi zaruri halleri tenzi ediyorum. Bana göre mesleğini eline almış kadın, erkek her birey yalnız yaşamalı. Bu aile bağlarını zayiflatmayacak ama bireyselligi güçlendirecek. Ev ekonomisi, karar almada özgürlük vs. durumlar için şart. Anneci gençleri düşünürsek ya da aile evinden kurtulmak için yapılan evlilikleri bence kendi hayatinin sorumluluğunu alması için yalnız yaşamalı. Yalnız yaşamayan evlilik dahi yapmasin.

    2
    4 Yorumla
    • noname21gibi
      noname21gibi
      +1 yıl

      tabi üniversiteyi yeni bitirmiş bir genç zaten 20 bin tl maaş alıyordu. hemen 6-7 bin tl'ye çıkar eve, bin tl doğalgaz, aidat, telefon, internet vs bunların hepsini karşılar. Biraz yaşadığınız ülkenin gerçeklerinin farkına varın ya.

      Yorumla
    • ÇanakAnten
      ÇanakAnten
      +1 yıl

      Ekonomik durum ve sağlık gibi zaruri halleri tenzi ediyorum*cümlesi var orada. İlk önce okuduğunuzu anlayın.

      Yorumla
    • noname21gibi
      noname21gibi
      +1 yıl

      toplumun yüzde %95'ine uymayan saçma sapan bir cümle. Bence de şöyle bir cümle kurayım. '' Ekonomik durumu ve sağlık gibi zaruri halleri tenzi ediyorum. Bence bütün gençler tek yaşamalı, evi arabası olmalı, yurtdışına her yaz tatile gitmeli. Hatta ferrarileri yoksa bu hiç normal bir durum değil.''
      Al sana analiz. Kızdığım nokta şu ki bu ülkede milyonlarca insan kendine bir gelecek göremezken sizin gibi insanların çıkıp ''tek yaşayamayan'' insanları anormal göstermek gibi bir absürdlüğün içine girmeniz. İnsanlar geçinemediği için intihar ediyor bu ülkede alllllooooooooo

      Yorumla
    • ÇanakAnten
      ÇanakAnten
      +1 yıl

      Bunu tercih olduğu nokta da ekonomik boyutunu katmiyorum. Sosyo durumdan bahsediyorum. Senin bahsettigin şey ekonomik yani. Aile yapısı normalin ötesinde korumacı olup ve 30 yaşında ki bireylere çocuk gibi davranan ebevynlerden bahsediyorum. kendine bir kap yemek yapmayı bilemeyen bireylerden bahsediyorum. Kendi kararlarıni kendileri alamayan insanlardan. Bu yapıdan dolayı parası olsa da aileyle yaşamanın doğal olduğunu düşünmüyorum. İkimiz aynı şeyin farklı başlıklarını konuşuyoruz.

      Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Burası TC canım mümkün mertebe bedavaya yaşamaya çalışıyoruz kadın ya da erkek. kiralar almış başını gidiyor hiç ayrı eve çıkmayı düşünen birini görmedim. ben hep aile evi olsun bedava olsun diye düşünüyorlar ha gerçi bunun da bı bedeli var o da mental sağlığından olmak ama işe gidip gelirsin onların da yüzünü zor bela görürsün evi de otel gibi kullanırsın olur biter

    1
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    20 yaşından beri ayrı eve çıkabilirim istesem. Ama gerek duymuyorum.
    Tüm günüm iş yerinde geçiyor. Ayrı eve geçsem bile otel olarak kullanırım eve anlamı yok.
    O yüzden rahatım böyle.
    Evlenirsem kendi evime geçerim nasıl olsa.

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Napalım?

    Aile gibisi var mı?

    Bekar, yalnız yaşasam ne olacak?

    Gönül eşimizi bulursak orası ayrı ama annem olmasa boş, çıkarcı insanlar gelip gidecek. Gerek var mı? Boşuna zaman kaybı, yorucu bir süreç. En azından annem ile yaşayarak bir çok şey daha akıcı gidiyor. Aile sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Evi temizlemek dışında evde kendime yemek yapmaktan sıkıldım. Otelde yaşıyor gibiyim.(Yanlız olunca)
    Ortada değiştirmedigimiz bir önyargı gerçeği var kadınlara yapılanlardan dolayı.
    Hal böyle olunca yapabildiklerimde sınırlı derecede.
    Siz ne öneriyorsunuz?
    Böyle bir durumda var.

    0
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Şu ekonomide parası olanlar ayrı eve çıkıyor. Ben ailemle yaşıyorum. 2 katlı 150m2 dublex evimiz var. Oradan ayrılıp yalnız yaşayacağım diye 2 bin kira faturalar ödemem mantıklı değil. Yeme içme temizlik meselesi küçük problemler halledilir. Sorun ekonomik.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet gayet normal. Zaten Türkiye'de ayrı eve çıkmak özellikle büyük şehirlerde kolay değil, çalışan nüfusun büyük kısmının asgari ücrete çalıştığı bir ülkede yaşıyoruz iki göz odası olan döküntü bir daire ev kirası olmuş 3-4 bin lira daha bunun mutfak giderleri faturaları zartı zurtu var yani bu yüzden insanlar tasarruf amaçlı ailesi ile yaşıyor hatta evlenen çiftlerin çoğu bile bir süre aile evinde yaşıyor.

    0
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Sadece erkek olarak düşünmemek lazım yaşayabilir bence.

    1
    0 Yorumla
  • Korayby3434
    Korayby3434 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.

    Hiçte gerek görmüyorum tek de yaşadım İmkanı olmayanlarda zaten zorunlu olarak ailesiyle beraber yaşıyor. Benim için avantaj annemin yanımda olması Zaten yoğun çalışıyorum yemeğe çamaşıra vaktim bile olmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence normal ailesi ile yaşamak. Her şey zaten hazır adamın önünde. Değişir aslında belki tek yaşamak istiyordur ama ailesine bakıyordur, sağlık sorunları vardır bunlar hayatın gerçekleri.

    1
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Normal değil artık bence

    1
    0 Yorumla
  • sedefuludag
    sedefuludag Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Değil aw millet lisede başlıyor ayrı yaşamaya 30 yaş üstü adam ana kuzusu ya da sorumluluk sahibi değildir. Ya da belki zorunluluğu vardır ki bu iyi bir ihtimal. Ama normal değil

    1
    0 Yorumla
  • Cajehon
    Cajehon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl

    annemle yaşıyorum kadın yaşlı hasta onu bu halde nasıl tek başına bırakayım ki her şeyi ben hallediyorum

    1
    0 Yorumla
  • KalisTurb0
    KalisTurb0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Henüz 30 yaş üstü değilim, fakat 30 olacağım. Hala ailemle yaşadığım doğrudur. Lakin benim bir gerekçem olduğu için bu durumdayım. Keyfi olarak değil.

    1
    0 Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı.

    Ne olursa olsun yaş kaç olursa olsun aile ile yaşamak yaşamı huzurlu ve mutlu yaşamaktır.. Her şeyden önce insanı beladan uzak tutar.

    1
    0 Yorumla
  • SymrnaCity
    SymrnaCity Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl
    • 38 yaşındayım annemle, babamla yaşıyorum. Yanına almak isteyen kadın varsa mesaj atsın.
    0
    0 Yorumla
  • ImpossiblePrince
    ImpossiblePrince Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değil bana göre hiç. 5-6 yıldır ailemden ayrı bir şekilde tek başıma yaşıyorum. Keyfime ve özgürlüğüme düşkün biriyim.

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Neden normal olmasın. Bence normal diye bir şey yok. Ayrıca kiralar bu kadar artmışken ailesinin yanından ayrılamaması normaldir belki de.

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı.

    Olabilir tercih meselesi, ben ayrı oturmayı tercih ediyorum ama yaşıtım bir arkadaşım var o ailesiyle oturuyor.

    0
    0 Yorumla
  • ohshiit
    ohshiit Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 556 cevap paylaştı.

    kendi kararları, hayat onları bu duruma sürüklüyor veya kendileri böyle mutlu oluyorsa normal bana göre

    0
    0 Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    cok da normal :)

    cunku otokontrol :)

    yoksa 30 yasdan sonra bekar ve duzensiz hayat is dunyasi icin cok aykiri maalesef :)

    0
    0 Yorumla
  • Kadjdaks
    Kadjdaks Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence evet normal kişinin yaşı ile bir ilgisi yok ki hem istediği yerde yaşar demek ki tek başına yaşamak istemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Cordoba1234
    Cordoba1234 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 77%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.

    Normal tabiki ailenizden bukadar mi nefret ediyorsunuz Allah onlari basimizdan eksik etmesin

    0
    0 Yorumla
  • Lotus____
    Lotus____ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 325 cevap paylaştı.

    Hayat şartları sebebi ile gayet normal. Erkeği ya da kadını yok bu olayın...

    0
    0 Yorumla
  • Hanjinx
    Hanjinx Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı.

    23’ten sonra kendi hayatımı ve düzenimi kurdum. İmkanım olsaydı 18 yaşında ayrı eve çıkardım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ülkenin ekonomik şartları belli, kiralar maaşa eşitlenmiş neredeyse. Çıkmak istese nasıl çıkacak kiraya? Belli bir yaştan sonra fikir çatışması yaşanmaya başlanıyor aile ile.

    0
    0 Yorumla
  • TeslaDaVinci
    TeslaDaVinci Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    kira ödememek için iyi bir fikir. evde hazır yemek. ohh süper

    0
    0 Yorumla
  • görünenbiri
    görünenbiri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    işi gücü yoksa normal ya da tercih meselesi

    0
    0 Yorumla
  • Mrengineerac
    Mrengineerac Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 76%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı.

    Hayır değil bence ben yalnız yaşıyorum ailemle aynı şehirde olsam bile farklı evim olurdu

    0
    0 Yorumla
  • greenmilitary
    greenmilitary Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Normal değil ya. Ben 18 yaşında ayrıldım evden. Onlar evcil kedi gibi geliyor bana.

    0
    0 Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    O yaşa kadar evlenmediyse normal nereye gitsin ne yapsın yani

    0
    0 Yorumla
  • pepperda
    pepperda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değil, istedikleri için kaldıklarını sanmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    8 yıldır yalnız yaşıyorum. Aileyle yaşamak bir nimet. Tabi aile olacak

    0
    0 Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Aile her şeydir bu hayatta konu kapanmıştır yakşamlar dilerim

    0
    0 Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Kiraların bu seviyede olduğu bir dönemde gayet normal.

    0
    0 Yorumla
  • Masmavi100
    Masmavi100 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 888 cevap paylaştı.

    Olabilir ne var ki bunda , anne evinin rahatlığını bırakmak istemiyordur

    0
    0 Yorumla
  • mlhseymen
    mlhseymen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Gayet normal şöyle düşün yaşı 30 bekar annesi ve babası yaşlı olacaklar ve onlarla ilgilenecek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hem ailem hem de arkadaşlarımla yaşıyorum. Gayet normal ve hayat pahalı. Ne yapsınlar illa masraf yapsinlar yani. 😃

    1
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Yapacak bir şey yok ev alamıyoruz kiraya zaten çıkamayız kardeşim bu yüzden mahkemelik oldu evlenmek zaten mümkün değil bu şartlar da zor zaten.

    0
    0 Yorumla
  • Öylesine29282
    Öylesine29282 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Herkesin kendi düşüncesi ve görüşü tabiki fakat ben 30 yaş üstü olunca ailem ile yaşayacağımı düşünmüyorum bayan olmama rağmen.

    Erkekler de bir süreden sonra ailesi ile anlaşamayacaktır ayrı ev daha iyi olabilir 😊

    0
    0 Yorumla
  • kalbikırıkmüslüm
    kalbikırıkmüslüm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    ya normal tabi ki ama. önemli olan o yaşamdan nasıl etkilendiği bence. yani sınırı kuralı özeli yoksa eğer o evde olduğu için sakıncalı. ama dengeyi kuruyorsa sorun olmaz. ev kiraları olmuş kaç para :D

    0
    0 Yorumla
  • TekAşkBeşiktaş
    TekAşkBeşiktaş Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Herkesin kendi kararı tabi ama ben yapamazdım ve 8 yıldır yalnız yaşıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Nora3581
    Nora3581 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    eger sosyal fobili isen cok normal

    zamaninda bunu cozmesi icin psikiyatrlara (yani sozde bilir kisilere) guvenmek gibi bir hata yaptiysan da..

    0
    0 Yorumla
  • gezgin1616
    gezgin1616 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Benim kuzenim var 38 yaşında, evlendi hala haftanın 5 günü annesinde kalıyor, tatile onlarla gidiyor falan.. Ben 11 yıldır görüşmüyorum insan kuzenini seçemiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abd değil burası...

    Bekarsan aile ile yaşarsın, ancak farklı bir ilde oturursan ayrı mevzu.

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Evet niye normal olmasın

    1
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Anormal ne bilim anne kuzusu falan mı 😂

    1
    0 Yorumla
  • devilish_humanity
    devilish_humanity Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    ben yasayamam hareketlı bır hayat sevıyorum aile evinde rahat edemem bekar evi iyidir

    0
    0 Yorumla
  • Kız-Arkadaş-Arıyorum
    Kız-Arkadaş-Arıyorum Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    Normal bazı kadınlar normal görmüyor çünkü sevişmek istiyor ve niye ailenlesin diyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Behavaha
    Behavaha Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı.

    Bu ekonomik krizde bence normal.

    0
    0 Yorumla
  • Oenomauss
    Oenomauss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Bekarsa neden olmasın

    0
    0 Yorumla
  • mmsaci
    mmsaci Takip Et
    Guru Yaş: 53 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı.

    Neden normal olmasın?

    0
    0 Yorumla
  • Bylaunch
    Bylaunch Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 95%
    +1 yıl

    İmkanı yoksa ne yapsın sokağamı düşsün

    0
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Niye anormal. osun sacma

    0
    0 Yorumla
  • _Ǥнσsτ10_
    _Ǥнσsτ10_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu zamanda bu krizde en mantıklısı bence.

    0
    0 Yorumla
  • burak18965
    burak18965 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence anarmal durum burada gözükmüyor...

    0
    0 Yorumla
  • Mahmut82
    Mahmut82 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 80%
    +1 yıl

    Olabilir niye olmasin

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

30 yaş üstü erkeklerin ailesiyle yaşaması normal mi? 330 cevap verildi
30 yaşında evlenememiş bir erkeğin aile evinde kalması normal mi? 13 cevap verildi
25 yaşında hala aile ile yaşamak normal mi? 32 cevap verildi
30 yaşında aileyle yaşamak kötü bir şey mi? 21 cevap verildi
30 yaşında bekâr bir erkek aile evinde mi yaşamalı ayrı eve mi çıkmalı? 4 cevap verildi
25 yaşında aile ile yaşamak kötü bir şey mi? 89 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşk mı insanı değiştirir, yoksa hayal kırıklıkları mı?
  • Dizel arabalar da Adblue hakkında ne düşünüyorsunuz devam etmeli mi sizce?
  • Gece gece misafirle köfte gömmek normal mi, siz böyle kaçamaklar yapıyor musunuz?
  • Opel Astra K mi Renault Megane 4 mu?
  • Maskülen giyimle dişil olunur mu?
  • Yaz aylarında siyah giyinir misiniz?
  • Gece müzik dınler misiniz?
  • ​Hayatta uğur getirdiğine inandığınız, 'bunu yapmazsam o günüm kötü geçer' dediğiniz bir toteminiz var mı?
  • Nasibinse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden sözüne inanıyor musunuz? ve böyle bişey yaşadınız mı?
  • Dünya Kupası'nda ABD karşısında 2-1'lik üstünlüğümüz var! Maçı kazanır mıyız, oyunu nasıl buldunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨