Mekanda bi kız telefonumu aldı birisini aramasını gerektiğini söyleyip şüpheli haraketlerde bulundu?

Bir alkollü mekanda bayan vardı genç yan masada oturuyodu telefonla birisini araması gerektiğini söyledi olur dedim ama messengerdan dedi facebook kullanmıyorum yok dedim içimden de gelmedi vermek telefonu internetim de yok dedim ya yok internet mekanın internetine bağlarız dedi her neyse veriyim dedim bişey bulamadım. İndirdim messenger verdim giriş yaptı birisini aradı kapattı bana geri verdi ve ben gidene kadar çıkış yapma dedi 5-6 dk sonra toparlandı gitti çıkış yapmadan sanırsam kafası güzeldi yoksa çıkış yapardı. Sonra bende bi bakıyım ne yapmış diye dedim bir adama canlı konum göndermiş. Dm kutusu ful erkek ve yaşlı erkek hepsiyle para alışverişi olmuş dekontlar atılmış. Bir sohbetinde de karşı taraf u**şturu*cu mu aldın yazmış vs hepsini de okumak istemedim ama şüphelendim. Sonra benim götüm tutuştu bi tık acaba başıma bi iş gelir mi diye hesaptan çıkış yapmaya çalıştım çıkış yapamadım çıkış yapma butonu asla yok iphone 11 kullanıyorum telefondan cihazın uygulama için verdiği tüm izinleri iptal ettim konuştuğu adama gönderdiği canlı konumu geri çektim çünkü nereye gitsem karşı taraf görecek beni işkillendirdi canlı konum atması ot mevzusu falan görünce tırstım en son çıkış yapamayınca uygulamayı sildim geri yükledim çıkış yaptı mı diye baktım çıkmış. Başıma böyle bir şey geldi birdaha asla telefonumu kimseye vermem. Sizce başıma iş gelir mi? Mekanın kamerası yok. Şahidim var 2 tane? Düşünceleriniz nelerdir? (Beni korkutan kızın canlı konum atıp mekandan ayrılması ve sohbetlerde gecen konular para akışları) ayrıca çıkış yerini ararken giriş yapılan cihazlara baktım onlarca cihaz vardı olayı yaşayalı 7-8 saat oldu
Mekanda bi kız telefonumu aldı birisini aramasını gerektiğini söyleyip şüpheli haraketlerde bulundu?
Cevapla