Genel anlamda dışlanmaya maruz kaldığımı düşünüyorum. sizce ne yapmam lazım?

Arkadaşlar bi kere doğduğumdan beri akrabalarda genel anlamda bana bi ilgisizlik ve dışlama var. Yani anne babam da pek sahip çıkmayan ve ezen tiplerdi beni. Uslu sessiz denileni yapan biriydim. Akrabalar ve arkadaşlarım da küçükken hep ezer ya da dışlardı. Hani öyle çok yakın güzel arkadaş grubum ortamım az ve kısa süreli oldu. Genelde bireysel arkadaşlıklar kurdum. Üniversite de bölümdekileri hiç sevmezdim bi tacizci çocuk vardı birkaç gıcık kız onlar domine ediyordu ben de uzak duruyordum sadece bir iki samimi olduğum vardı. İşte diğer bölümden arkadaşlarım vardı karışık. 3 tane uzun yıllar arkadaşım oldu yakın onlarla da sonra aramız bozuldu koptuk. Şimdi mesela işlere giriyorum. orada da samimi iyi davranıyorum ama öyle tam güzel bir samimi ilişki kurmadım kimseyle. Hani hep böyle bi beni dışlama ve daha kendi aralarında samimiyet var. Genelde bu döngüyü yaşamak çok sıkıyor beni. Hani güzel bir arkadaş grubum olsun istiyorum. şu an sevdiğim insanlar hep tek tük farklı yerlerden. Gruplarda uzun süreli olmuyor ya da hiç olmuyor. Aslında bu genel mi böyle bana mı böyle bilemedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Lise ve üniversitede de mahallede birkaç arkadaşım vardı okulda hiç yoktu. Kimseyi sevmez hep yalnız hissederdim. Gruplara hiç dahil olmazdım dahil olmak için zorlasam da daha mutsuz olurdum. Ailede de öyle oldu. Ya da uzun ilişkim oldu iki tane böyle beni arkadaş aile ortamlarına soktular. O zaman da hiç sevmedim boğuldum. Acaba böyle benim mi sorunum var yoksa onlar mı doğru yerler değildi.
Genel anlamda dışlanmaya maruz kaldığımı düşünüyorum. sizce ne yapmam lazım?
Cevapla