Bayramda mesaj atanlardan mı yoksa arayanlardan mısınız?

Evet bayramlarda kutlamak için aramayı mi tercih ediyorsunuz yoksa mesaj atmak kafi mi? 😁😅 Ben verdiğim ve aldığım değere göre arayıp kutluyorum. Ya siz?
Bayramda mesaj atanlardan mı yoksa arayanlardan mısınız?
Cevapla