• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Sadece bayram zamanı mesaj atan kişileri samimi buluyor musunuz?

MrKuzey
MrKuzey Takip Et
Master Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2412
Yapay Zekaya Sor
Sadece bayram zamanı mesaj atan kişileri samimi buluyor musunuz?
Sadece bayram zamanı mesaj atan kişileri samimi buluyor musunuz?
Cevapla
Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
36 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • BirazAgresif
    BirazAgresif Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadece bayramda arayan, onun dışında arayıp sormayan vefasız insanların bu bayram telefonunu açıp ne oldu demek istiyorum. Ne oldu, neden aradın demek istiyorum gerçekten. Samimiyetsizler ya bilmiyorum o kadar samimiyetsizler ki

    3
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Cidden öyleler

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl


    ya samimiyet günümüzde çok tartışılacak bir konu.

    İnsanların Samimi olmadığı sahteleşti bu gerçek.

    Ama şu da artık yanlış her şeye samimiyetsiz diyoruz her hareketi samimiyetsiz diyoruz. Bu çok bu da çok çok sağlıklı ve doğru değil her şeyi de samimiyetsiz değil yani şu an öyle bir dönemdeyiz ki ben samimi bulmuyorum dediğin an konuyu kapatıyorsun ve samimi olan olan bir şeyi de asla harcıyorsun. Bu da olmamalı.

    nşyet okumaya değil samimi olmaya samimi davranmaya odaklı olmak en sağlıklısı

    1
    0 Yorumla
  • -Felaketce-
    -Felaketce- Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Eskiden samimiyetsiz bulurdum ama zamanla hayat öyle meşgul bi hal almaya başlayınca tam tersine hoşnut oluyorum daha büyük bi anlam yakalıyorum onca koşturmacasında hayat telaşesinde şu özel günde anmak istediği sesini duymak şstediii insanlar içinde olmak hoş hissettiriyo

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle hele şöyle toplu atılan mesajlar kadar itici bir şey yok..

      Yorumla
  • BirPeriKızıı
    BirPeriKızıı Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bulmuyorum cevapta vermiyorum.

    1
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bende görüldü bırakıyorum :d

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      +1 yıl

      En iyi cevap

      Yorumla
    • BirPeriKızıı
      BirPeriKızıı
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

99

Cevap

37

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Hayır ben samimi bulmam. ama önceden zaten konuşuyorsak ara sıra hal hatır soruyorsak bayram zamanı sade bir kutlama mesajını bile samimi bulurum.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısın dostum öyle zaten

  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Toplu olarak değil direkt şahsıma atılan bir bayram mesajı ise samimiyetsiz bulmam çünkü artık gerçekten kimseyi yargılamak istemiyorum hayat bazen öyle yoruyor ki kimse ile konuşmak, mesajlaşmak istemiyorsun. Bende bana iyi gelen bir iki insan dışında kimseyi arayıp sormuyorum pek ama özel günlerde bak seni unutmadım demek namına mesaj atıyorum bir kaç kişiye. Yüz yüze gelince de güzel bir sohbet oluyor zaten aramızda. Sadece işi düşünce arayıp soran kişiler samimiyetsiz geliyor o kadar

    1
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Toplu mesajları samimi bulmuyorum lakin yine de hatırlanmak güzeldir, sadece bayram zamanı geldiği vakit mesaj atmak alışkanlık haline gelmiş bizler de, insan ilişkileri, akrabalık ilişkileri asgari düzeyde artık, eskisi gibi değil yakınlıklar, gönül alma ya da alışkanlıktan ötürü atılıyor toplu mesajlar, samimi bulmasam da yine de hatırlanmak güzeldir diyeyim.

    1
    0 Yorumla
  • Mryty
    Mryty Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Wp'dan davetiye almakla aynı hesap. "Mümkünse görüşmeyelim ama zoraki vazifemi de yerine getireyim, ne olur ne olmaz belki lazım olursun" der gibi oluyor 🙄 Şahsen kendim ne bayramda ne başka bir günde kimseye mesaj atmam. Çok mecbur değilsem aramam bile. İnsanları aramak için illa özel gün olmasına gerek yok çünkü.

    1
    0 Yorumla
  • Moldovyapapatya
    Moldovyapapatya Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Cana yakın biriyim , bayram zamanı sadece o gün arayan mesaj atanlar hiç samimi gelmiyor daha önce nerdeydim diye sorgularım. Hayır arayıp sormuyorsanız hiç kimse sormasın.

    1
    2 Yorumla
    • Moldovyapapatya
      Moldovyapapatya
      +1 yıl

      Ama genelde takmıyorum. Çoğu toplu gönderiyor

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Yani, görev bilmiş atmış kendini hatırlatmış. Samimi ya da değil neticede o çizgiyi korumuş

    2
    3 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Değişik bakış açısı :D nickle ne kadar uyumlu :D

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Bizde yalan olmaz 😂

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Doğrusunu söyledin zaten ya :D :) doğru ama değişik tespit :D

      Yorumla
  • etrial
    etrial Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bulmuyorum, bayramda mesaj da almıyorum zaten genelde.

    2
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Kafan rahat inan :D bana 20 tane geliyor öyle mesaj hiç birine bakmıyorum

      Yorumla
    • etrial
      etrial
      +1 yıl

      Ehehehe şanslıyım

      Yorumla
  • Daiys_m
    Daiys_m Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 584 cevap paylaştı.

    Zaten sadece bayramlarda mesaj atan insanlarla bı samimiyetim yok. Hatta bayramlarda atmasınlar zaten bana umrumda bile değilker çünkü

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bende böyle düşünüyorum

      Yorumla
    • Daiys_m
      Daiys_m
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Flos_Mortuus
    Flos_Mortuus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Sadece bayram zamani atiyorsa samimi bulmama gerek dahi yok. Özel günlerde burdayim diyen sonra yok olan insan tipleri.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Öyle

      Yorumla
  • LostThrones
    LostThrones Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Sadece samimi olduğum insanlarla bayramlaşmıyorum. O an kime rastgeldiysem bayramını tebrik ederim.

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Çok önemli değil. Bayramda araştığım kişiler bar sadece.

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      En güzeli dostum

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Hayır birde ben özel gunlerde toplu mesaj olayına deli oluyorum cevapta vermiyorum zaten samimi gelmiyor mesaj şahsa özel atılır hal hatır sorulur benim bildiğim hatta mümkünse mesaj yerine aranmalı diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Just_Peace_of_Mind
    Just_Peace_of_Mind Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben de çevremdeki insanlarla çok içli dışlı biri değilim, fazla iletişim halinde olmam.. o yüzden samimi olup olmaması da pek önem taşımıyorum, teşekkür ederim, nezaket gereği ben de kutlarım olur biter, hassasiyete gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır bulmuyorum. Çünkü çoğu toplu gönderiyor zaten. Üstüme alınmıyorum hiç.

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bende görüldü atıp geçerim genelde

      Yorumla
    • Nonameoo
      Nonameoo
      +1 yıl

      O bile kapalı bende 🫣🙃

      Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Boşlukta kaldıkları için yazıyorlar samimiyetsizler

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      öyle valla

      Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Samimi bulmasam da hatırlamış olmasını garipsemem..

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Özel olarak atılan mesajlar için evet ama isim olmadan atılan mesajları ben toplu mesaj olarak görüyorum..

      Yorumla
    • Melioraa
      Melioraa
      +1 yıl

      Iletildi oku varsa görüldü atılır

      Yorumla
  • Kehribark
    Kehribark Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben insanlık namına cevap veriyorum ama mesafeli samimi olmuyorum

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısın

  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    😂😂😂yani benim gibi çünkü kimseyle ne konuşurum nede mesaj atmayı severim 💁‍♀️💁‍♀️

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Bende atmam :D

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu mesajlara bakarken üşüyorum çünkü feci bir sevgisizlik ve ikiyüzlülük şiddeti yaşanıyor.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Haklısın gerçekten öyle

      Yorumla
  • _Justimagineit__
    _Justimagineit__ Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır samimi bulmuyorum. Mesajlarına dönüş bile yapmıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Balbiri
    Balbiri Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır zaten yolladıkları mesajı da genelde toplu bir şekilde herkese yolluyorlar

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Evet küfür gibi geliyor insana o mesaj

      Yorumla
    • Balbiri
      Balbiri
      +1 yıl

      Öyle 🙄

      Yorumla
  • Pömpüş
    Pömpüş Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.

    Hayır samimiyet başka bir şey bir mesajla samimi olmuyo bence

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      kesinlikle...

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Bulmam konuşmayi sevmiyorum arkadaşlarimla konuşmak sarıyo baya ya uzun uzun

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Uzak dursun öyle tipler bizden :d

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      +1 yıl

      Bencede :d

      Yorumla
  • Milky7way
    Milky7way Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 99%
    +1 yıl

    Mizacıma çok ters zorunluluktan hiç ama hiç hiç hoşlanmam, bunun haricinde değer verdiklerim özel günlerde beklemezler özellikle, çünkü sık sık onlarla olurum.😃

    1
    0 Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.

    Genellikle Çok Yakın arkadaşlarıma ya da çok yakın arkadaşlarım bana bayram mesaj atar ya da ararlar görüşmediğim kişilerin bayram mesajı çok da umurumda değil

    1
    0 Yorumla
  • hayalmeyalbiri
    hayalmeyalbiri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Telefonumda 600 den fazla insan kayıtlı. Hepsiyle aynı samimiyette iletişim kurmam imkansız ancak bayramlar vesilesi ile hal hatır sorma fırsatı oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Cevap vermiyorum öyle mesajlara.. Özellikle arayıp kutlamalı ki bir anlamı olsun..

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Genel anlamda mesaj atmıyorum. Özellikle bayramlarda herkese aynı mesajları atanları hiç samimi bulmuyorum...

    2
    0 Yorumla
  • BLUE1982
    BLUE1982 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.

    6 gün boyunca her b... yiyip Cuma günleri Cuma mesaj atanları bulamadığım gibi onlarıda samimi bulmam.

    2
    0 Yorumla
  • hahhhhhdsdsfhjklş
    hahhhhhdsdsfhjklş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet, bak seninle bayram seyran olmadan işimiz yok nezaketen de mesajımı attım baybay diyor işte. İşi düşünce arayanlardan iyidir

    2
    0 Yorumla
  • IVuRKaNI
    IVuRKaNI Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    bu fotodakilerden "ramazan bayramın mübarek olsun" mesajı bekliyorum, samimi bulucam.

    2
    0 Yorumla
  • bayanagresif99
    bayanagresif99 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Belki de mesaj atmak için bayramı bekliyordur, zaten tanıdık akraba artık mesaj atmıyor sadece dışardan tanıdıklarım atıyor

    1
    0 Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanların hareketleri üzerine çok düşünmüyorum. O onu niye yaptı bu bunu niye yaptı diye düşünecek kadar umursamıyorum insanları ya

    1
    0 Yorumla
  • ERTUĞRULBEY0707
    ERTUĞRULBEY0707 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37 , eic 83%
    +1 yıl

    Bu soruyu kendine de sormani ve cevap vermeni istiyorum rehberine bak ve sadece bayram da neden mesaj atıyorsun sorusuna cevap ver😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Umudunuyakumutluol
    Umudunuyakumutluol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Samimi olmadıklarım mesaj atmaz. İletişim çok köreldi artık. İnsanlar üşeniyor hâl hatır sormaya , bayram kutlamaya.

    1
    0 Yorumla
  • вeyeғendi
    вeyeғendi Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Copy paste mesaj nesini samimi bulucam dönüş bile yapmıyorum, ben arayıp kutlarım görüşemediklerimi.

    2
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.

    Evet
    En azından bayramda atıyorlar birde hiç atmayanlar var.

    2
    0 Yorumla
  • Cendere1910 u
    Cendere1910 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Toplu atanları değil iletildi olanları samimi bulmam

    2
    0 Yorumla
  • Kevlarx
    Kevlarx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Nadir dostlarım kişisel olarak atarlar o yüzden samimiyete güvenirim

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Ay hiç sevmem. Muhabbetim yoksa bayramımı kutlasa ne kutlamasa ne

    1
    0 Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Belediye başkanlarının arada attığı mesajlardan daha samimiyetsiz geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı.

    Hiç samimi gelmiyorlar. Bir de manilerle falan belli ki toplu mesaj. Dönüş bile yapmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Çoğu kayıtlı bile değil kim lan bu diyip görüldü atıyorum

    1
    0 Yorumla
  • SevgiUwu
    SevgiUwu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bulmam, çokta umurumda değil bu tarz şeylere takılmam.

    1
    0 Yorumla
  • uyuyangüzel_00
    uyuyangüzel_00 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 92%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kim olduğuna ve hayatımda nasıl bir yerde olduğuna göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Toplu atılan mesajların hiç birini samimi bulmuyorum...

    1
    0 Yorumla
  • Sjsjskakaka
    Sjsjskakaka Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır samimi değiller herkese gönder e basıyorlar sadece

    1
    0 Yorumla
  • büşbüş6161
    büşbüş6161 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence sıkıntı yok. Bana toplu mesaj atmak saçma geliyor. Kişiye özel olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Hayatta samimi bulmuyorum

    3
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Aynen öyle brom

      Yorumla
  • pllyna
    pllyna Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevmem ☺️

    Akraba da sevmem.

    Hayatın en büyük kazığı akrabalardır ☺️

    Hiç birini ben seçmedim ☺️

    0
    0 Yorumla
  • simlitavsan
    simlitavsan Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır hiç samimi gelmiyo😒

    2
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Toplu atılan mesaj ise küfür gibi oluyor :D

      Yorumla
    • simlitavsan
      simlitavsan
      +1 yıl

      Ebet sinir bozucu 🤭

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Aman nefret ediyorum

    2
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      burada da aynıyız :D

      Yorumla
  • ɐɹznɯɔɐ
    ɐɹznɯɔɐ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Cuma mesajı ve bayram özel gün mesajı atanlar için ; adreste yokum

    0
    0 Yorumla
  • Şiirden-bıkmış-şair
    Şiirden-bıkmış-şair Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Bayram zamanı yakın arkadaşlarım hariç kimse beni aramaz

    0
    0 Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ayıp olmasın diye atıyorlar samimi değil ki

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Asıl ayıp normal günde yazmamak birileri bunlara söylesin :d

      Yorumla
    • aloneenolaa
      aloneenolaa
      +1 yıl

      Söylesinler yahu

      Yorumla
  • Alev_soyaslan
    Alev_soyaslan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Hayır, tamamen formalite icabı olarak yapıldığını düşünüyorum. Ayıp olmasin, millet bı bayram bile kutlamıyor demesin fiye yapılıyor bence

    1
    0 Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    En azından hatırlamış. d

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Hiç öyle bakamıyorum olaya :d

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    En azından atıyor bu da bişeydir..

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      eh işte :D

      Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.

    Hayır bulmuyorum. Cevap vermiyorum da😅

    1
    1 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Görüldü bırakmak iyi oluyor

      Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Ayy hiç samimi bulmam hiçç

    1
    2 Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Küfür edilmiş gibi hissediyorum bana okurken o mesajları :d

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Dimii bana da bi gıcık geliyor cidden

      Yorumla
  • Devamını Gör (76)
Devamını Gör(121)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Sadece bayram zamanı mesaj atan kişileri samimi buluyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bayram mesajı atan tanıdıklarınızı samimi buluyor musunuz? 35 cevap verildi
Tanımadığınız kişilerin mesajlarına cevap veriyor musunuz? 80 cevap verildi
Bayramda mesaj atanlardan mı yoksa arayanlardan mısınız? 8 cevap verildi
Mesajlarken mutlu olduğunuz kişiler var mı? 11 cevap verildi
Sosyal medyada tanımadığınız kişilerden gelen mesajları cevaplıyor musunuz? 10 cevap verildi
Düşündüğünüz kişilerden mesaj alır mısınız? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨