Bayramlaşalım 🥰 herkese şeppşekerli, taptatlı bayramlar diliyorum 🥳🍬🌸


Bayramlaşalım 🥰 herkese şeppşekerli, taptatlı bayramlar diliyorum 🥳🍬🌸


Yapıyorum ama herkese uzun uzun değil. Samimi gelen, gerçekten içten atıldığı belli olan mesaja mutlaka dönüş veririm. Sırf formalite olsun diye atılan şeylerde aynı sıcaklığı hissedemiyorum. Bayram mesajı bile olsa insan biraz gerçeklik arıyor, içe değmeyen söz bende kolay yer etmiyor.
Bayramda toplu mesaj atmaya karşıyım onun yerine arayarak Bayram'ı kutlayabilir toplu mesaj atmak çok sıradan ve itici bir davranış insanların Bayramın ne olduğunu unutmuş.
Bence kendi listeme sadece yakın çevreme yönelik kısa ve samimi mesajlar atıyorum, böylece hem değer verdiklerime zaman ayırıyor hem de gereksiz yere boğmuyorum kendimi.
Bayramın kutlu olsun güzel anne 🥰🍬 Toplu mesajlara çoğu zaman içten tek tek dönüş yapıyorum. Kısa da olsa “Senin de bayramın kutlu olsun” yazmak bana iyi hissettiriyor 💌 Çünkü insanlar hatırlanmak istiyor. Ama enerjim çok düşükse sadece en yakınlarıma cevap yazıyorum. Önemli olan samimiyet bence 🤗🌸
Cevap
20Cevap
Genel olarak bayram kutlamalarıyla pek ilgilenmediğim için kimseye mesaj atmıyorum, kimseden de bir beklentim olmuyor.
Mesai grubuna ve halı saha grubuna dönüş yaptım. İnstadan gelenleri okudum sadece kalp gönderdim
mesaj atan pek yok
Dönüş yapmıyorum ☺toplu atanların bir coğunun aklına bile gelmiyoruz bana özel olarak atanlara dönüş yapıyorum ya da arıyorum 😉
Sizlerede fenomen hanımm. Nice bayramlaraa
Thanks 🙏🏻😇
Hiç bir bayram mesajına bakmadım wpda 🥴
Gelene gidönüş yapıyorum evet
Yok dönmüyorum
Ne güzel bir tablo
Dede ve torun
Ben dönmüyorum ya kusura bakmasınlar
Stickerlar ile evet jghghggg
Yapıyorum kısa cevap veriyorum hepsine..
Evet hiçbir mesajı cvpsız bırakmam
Yok sen
Mesajı açmıyorum bile
Ben okundu yapıyom 😀
Herkese tek tek dönüş sağladım
Pek değil
Evet
Yapıyom
Evet ula
Mecburen yapılır
Yapmıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?