Öncelikle herkese iyi bayramlar. Ne yazık ki eskisi gibi yüz yüze görüşerek kutlama konusu çok fazla azalmış durumda. Ben genelde arama yoluyla ilerlemeyi tercih ediyorum. Peki sizde durum nedir?

Öncelikle herkese iyi bayramlar. Ne yazık ki eskisi gibi yüz yüze görüşerek kutlama konusu çok fazla azalmış durumda. Ben genelde arama yoluyla ilerlemeyi tercih ediyorum. Peki sizde durum nedir?

Mesaj yapmacıklık oluyor arayıp kutlamak dağa mantıklı da o kadar samimi olduğum biri yok 😅
Dedemi anneannemi falan arıyorum annem zaten yanımda diğerlerine mesaj samimi değiliz çünkü sözde birbirimizi çok seviyoruz ama sözde işte 😃
hahaha mesaj bana gerçekten samimi gelmiyor :D
Değişiyor 😅
Şahsa göre mi :D
Samimiyete ve yaşa göre
Bence samimiyet kriteri yaştan daha önemli. Sen ne düşünüyorsun?
Büyüklere saygı ve teknoloji bilmemelerinden dolayı sesli
Doğru bir gidişat bence. Y neslinden olman çok hooşş
Mesajlara cevap vermem teknolojık adam
bayramın kutlu olsun güzel insan. aynı düşüncedeyiz bu konuda
Eyvallah seninde. Aklın yolu birdir teknolojık adam
Cevap
6Cevap
kim olduğuna göre değişir. genelde arayarak
en iyisi aramak bence
iyi bayramlar abi 🙏
sen ve ailenin bayramı kutlu olsun. nice mutlu bayramlaraa
Teşekkür ederim inşallah
Telefon anksiyetem var mesajla halledelim bitsin lütfen
tamam, ben ortak tanıdıklarımıza söylüyorum. bu yönde işlemler sağlanılsın :D
Büyükleri ararim genelde arkadaşlarıma mesaj atarım
tercih mevzusu elbette. nice mutlu bayramlara
İyi bayramlar iyi yapıyorsun mesaj gerçekten kötü çok dümenden kutlama ya
teşekkürler değerli görüşün için
Genelde ararım konuşmak istemediğim biriyse yazarım
Genelde ararım ama böyle çok samimi değilsem mesajla kutlarım
Benim bugün canım çıktı inşaallah yarın da ben gidip gezeceğim 😃😁😁
Mesaj atmam.. Arar kutlarım.. Mesaj çok suni geliyor bana :))
çok doğru bir düşünce bence
Ne ararım ne mesaj atarım hayırsız akrabayım🤣
bunu kabul etmen de bir şeydir :D
3 tanesine cevap verdm. Hic icimden gelmiyo
ben genelde mesaj atanları arıyorum
Kişiye göre değişiyor
Birkaç arkadaşımı wpden yazdım
Arıyorum
Aklın yolu bir
Görüldü attım
kabul etmen de bir şeydir :D
İkiside oluyor
o zaman nice mutlu bayramlara
Teşekkür ederim seninde 😊
Ararımm 🥳
en güzeli
Arayıp
@BiliyormBununAdı_AŞK bayramın mübarek olsun
En iyisi, nice mutlu bayramlara
@üniformalıbirisi teşekkürler sizinde
Teşekkürler sizede
Mesaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?