Bayram kutlamalarını mesajla mı arama yoluyla mı yaparsınız?

Öncelikle herkese iyi bayramlar. Ne yazık ki eskisi gibi yüz yüze görüşerek kutlama konusu çok fazla azalmış durumda. Ben genelde arama yoluyla ilerlemeyi tercih ediyorum. Peki sizde durum nedir?

mesaj ve arama
mesaj ve arama
Bayram kutlamalarını mesajla mı arama yoluyla mı yaparsınız?
Cevapla