Astral seyehat değil normal seyehat yapmışımmm ne düşünüyorsunuz :D?

hahahahah dün gece astral seyehat yapmayı denedim önce odada sonra evin içinde dolaştım sonra evden çıkmak istedim ve dışarı çıktım osıra komşum nöbetten geliyormuş hayırdır komşu nereye gidiyorsun bu saatte dedi. Astral değil gerçekten geziyormuşum ne düşünüyorsunuzz 🤣😂
Astral seyehat değil normal seyehat yapmışımmm ne düşünüyorsunuz :D?
Cevapla