Mitinglerde Tayip Erdoğam diye bağırıp sonradan pişman olanlar varmıdır sizce?

2018 seçimlerinde sesleri kısalana kadar Receeeep Tayiiiiip Erdoğan recep tayip erdoğan diye bağıran elamanlar dan şimdi keske bağırmasaydın ne s*lakmışım diyen varmıdır. Yaptığı saçmalığı anlayan var mı
Mitinglerde Tayip Erdoğam diye bağırıp sonradan pişman olanlar varmıdır sizce?
Cevapla