Bu ülkedeki kezbanların bir taraflarını kaldırmaktan bıkmadınız mı?

Geçen biri burada sormuş fiziğinizi beğeniyor musunuz diye bütün kızlar "evet fiziğim çok güzel beğeniyorum" falan yazmış bir kişide fiziğim güzel değil dememiş lan herkesin fiziği güzelse dışardaki çirkin vücutlu kezbanlar kim o zaman:D hep bu abazalar yüzünden kendilerini güzel sanıyorlar ondan sonra birbirlerine bile ego kasıyorlar kezbanlar ya 😂😂

Güncellemeler
+1 yıl
Sadece bu siteyi kastetmedim abazalar kızların g. tünü her yerde kaldırdığı için bütün kızlar böyleler
Bu ülkedeki kezbanların bir taraflarını kaldırmaktan bıkmadınız mı?
Cevapla