Öncelikle bu soru hiçbir iktidar veya partiyi yahut politik savunmak veya yermek için sorulmamıştır peşinen belirteyim.
Herkesin siyasi görüşüne saygılıyım ancak ne hikmetse iktidarı eleştirmek için ülkeyi dünyanın en ileri ülkeleriyle kıyas edip yaşanmaz bir yer gibi göstermekle halkımızı ulusal kültür ve değerlerimizi aşağılamakla kendini modern ve muhalif gibi göstermek isteyen birtakım ezik tipler var ve beni gerçekten aşırı derecede rahatsız ediyorlar.
Bir insan ülkedeki iktidarı başarısız bulabilir değişmesini isteyebilir ama bunu ülkesini aşağılayarak ifade etmek neden? Anlamış değilim...
Arada bir bağlantı olduğunu her ikisinin karışırıldığını veya muhalefet etmenin bir uöntemi olarak kullanıldığına en güçlü kanıt şu: esasen bit insan ülkeyi kendi kriterlerinin çok altında görüp yaşanmaz bir yer olarak görebilir, halkını da değersiz görebilir ona da amenna ancak bu tarz lafları edenler her nedense daima ülkenin 20 yıl önceki halini şimdiki haline tercih eden ilerleme değil gerileme olduğunu düşünenler... halbuki bu iktidarı beğendiniz de beğenmeseniz de bu ülke 20 sene önce de bugün de batı avrupadan geridedir buna karşın dünyanın pek çok ülkesinden de iyi durumdadır. Objektif gerçeklik budur.
Eğer amaç siyasi karşıtlığı ifade etmek olmasaydı bu ülkeyi yaşayamayacak kadar kötü ve geri olarak niteleyenlerin bir kısmının da "evet bu ülke hala yaşanmayacak kadar kötü ve geri ancak 20 sene önce durumumuz çok daha az kötü ancak yine de yaşanmaz, Almanya gibi bir ülkede yaşamak varken burası ııh" diyenlerden olması gerekmez miydi?
Mesela seneye seçimler var, iktidar değişecek muhtemelen ve bu değişiklik olursa bu ülkede yaşanmaz diyenlerin oy verdiği kişiler iktidara gelecek, ve belirli bir süre sonra Almanya alım gücü bizden şöyle yüksek şöyle ileti biz böyle geriyiz filan diye konuşmaya devam edecekler mi?
Herkesin siyasi görüşüne saygılıyım ancak ne hikmetse iktidarı eleştirmek için ülkeyi dünyanın en ileri ülkeleriyle kıyas edip yaşanmaz bir yer gibi göstermekle halkımızı ulusal kültür ve değerlerimizi aşağılamakla kendini modern ve muhalif gibi göstermek isteyen birtakım ezik tipler var ve beni gerçekten aşırı derecede rahatsız ediyorlar.
Bir insan ülkedeki iktidarı başarısız bulabilir değişmesini isteyebilir ama bunu ülkesini aşağılayarak ifade etmek neden? Anlamış değilim...
Arada bir bağlantı olduğunu her ikisinin karışırıldığını veya muhalefet etmenin bir uöntemi olarak kullanıldığına en güçlü kanıt şu: esasen bit insan ülkeyi kendi kriterlerinin çok altında görüp yaşanmaz bir yer olarak görebilir, halkını da değersiz görebilir ona da amenna ancak bu tarz lafları edenler her nedense daima ülkenin 20 yıl önceki halini şimdiki haline tercih eden ilerleme değil gerileme olduğunu düşünenler... halbuki bu iktidarı beğendiniz de beğenmeseniz de bu ülke 20 sene önce de bugün de batı avrupadan geridedir buna karşın dünyanın pek çok ülkesinden de iyi durumdadır. Objektif gerçeklik budur.
Eğer amaç siyasi karşıtlığı ifade etmek olmasaydı bu ülkeyi yaşayamayacak kadar kötü ve geri olarak niteleyenlerin bir kısmının da "evet bu ülke hala yaşanmayacak kadar kötü ve geri ancak 20 sene önce durumumuz çok daha az kötü ancak yine de yaşanmaz, Almanya gibi bir ülkede yaşamak varken burası ııh" diyenlerden olması gerekmez miydi?
Mesela seneye seçimler var, iktidar değişecek muhtemelen ve bu değişiklik olursa bu ülkede yaşanmaz diyenlerin oy verdiği kişiler iktidara gelecek, ve belirli bir süre sonra Almanya alım gücü bizden şöyle yüksek şöyle ileti biz böyle geriyiz filan diye konuşmaya devam edecekler mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer