ՏҽӀɑʍՏ ♡
Bazen her şeyi yakıp yıkmak istiyoruz, bazen de “ne olacaksa olsun” deyip akışa bırakıyoruz.
Sen hangi taraftasın?
🔥 Kuralları yıkan asi mi?
🌊 Akışına bırakan mı?

ՏҽӀɑʍՏ ♡
Bazen her şeyi yakıp yıkmak istiyoruz, bazen de “ne olacaksa olsun” deyip akışa bırakıyoruz.
Sen hangi taraftasın?
🔥 Kuralları yıkan asi mi?
🌊 Akışına bırakan mı?

İçinde fırtınalar kopsa da dışarıya sakin görünenlerdenim; ama bu, her şeyi kabulleniyorum demek değil. Asi değilim belki ama sorgulayan, haksızlığa sessiz kalmayan, kendi duruşunu koruyan bir tarafım var. Akışa bırakmak bazen huzur verir ama bazı şeyleri de değiştirmek gerek, çünkü her gelen hayra gelmiyor. Duru bir sabırla değil, bilinçli bir seçişle yol alıyorum. Nerede duracağımı, ne zaman susacağımı, neyi kabul edip neye direnmem gerektiğini bildiğim bir yerden bakıyorum hayata. Bu yüzden dengedeyim, ne tam asi ne de tamamen teslim.
Asiyim, ama öyle boşuna değil — bir sebebim varsa, yakarım gemileri. Her şeye "tamam" diyenlerden değilim. Haksızlığa boyun eğmem, kalıplara zorla sokulmaya çalışırsam çatlarım. Ama akışına bırakmak gerekiyorsa, o da bir tercihtir; yeter ki ben seçeyim, başkası değil. Yani uyum sağlamak değil derdim, kendi yolumu çizmek. Gerekirse yalnız yürürüm ama kendi yönümde.
https://64.media.tumblr.com/f7f85eaf041ed1ef34b22babcdfa6c13/7133ac5dcc369526-e4/s540x810/193a103577440a7013e8990203a7814b26cbee68.gifv
Vay pe vay peee 😄
Bence sen ateşli tarafı temsil ediyorsun gibi duruyorsun ama bunu kendi içinde dengeliyorsun. Yaşadığımız hayat bazen "asi" ve "akıntıya kapılan" tarafları dengede tutmayı gerektiriyor. 🔥🌊 Yakıp yıkmak ya da teslim olmak yerine, kendi şartlarını koyan biri olmak sana daha çok yakışır bence. Unutma, bazen küçük isyankarlıklar da hayatın tadı tuzu! 😉✨
İsyaaaaağğğğnnn geriye bir avuç yalan :D
Maşallah yaz çabukkk
Cevap
35Cevap
Bu şarkı hayata bakış açım gibi resmen hiçbir şey umrumda değil eğlenmeye bakıyorum
Güzelll 🌸
Öyle sen gibi🤩
☺️🩷🩷🩷
Asiyim pek herşeye okey demek bana geri değil kafama yatmayan şeyleri yok sayarım
Çetin ceviz djfj
Biraz ikisi de bence! Hayatta bazı şeyler için asi olmak gerekiyor; sınırları zorlamak, kendi yolunu çizmek gibi. Ama bazen de akışa bırakmak lazım, çünkü hayat sürprizlerle dolu ve her an yeni bir kapı açabilir. Dengede kalmak, bence en iyisi.
Dizginlemekte zorlandığım asi bir ruha sahibim ama dinlenme dönemlerimde akışına bırakıyorum sonra yine savaşa devam 🥳🤣
Wow büyük marifet sjfjs
Hep aynı yerden kalkıyorum 😃
Yoo benim düzüm orası
O da bununla baş edemeyenlerin sorunu 💁🏼♀️
Asi miyim bilmem de herşeye atlayan yani. Yalnızlikdan kurtulcan diye herşeye sevgi dolu bayrak açamam
Güzel ya işte
Bu arada denk gelmişken fake resim şikayet etmemize rağmen yarım saatir bu soru duruyor birde hakaret ediyor ilgilenirsen
İstediğimi söylesem femboyum diye kızar mı? ↗
Tamam 👌
Teşekkür ederim🌸
Rica ederim:))
İnata bayılan birisiyim shfururıe akışınada bırakabilirim belki ya duruma göre deişiir
Şoföre mi dkfj
Ya ahaha yaratıcısın
😏💋
Akarken asi olmayı seviyom. Böyle hırçın dalgalarımda boğmayı falan.
Kimleri boğuyorsun
Dalga seven gençlerimizi 🤭
Ahahaha sörf yapmaktı belki niyetleri
Dalganın niyeti sörfe göre mi şekil alsın şekil kızım he
Çuuuk şekilsin bea dkdj
Nihahahah
Akışa bırakmayı severim. Bir şeyleri zorlamayı sevmem (Çok istemedikçe)
😏 öyle mi
Bence öyle djdjdo
Sence öyle mi bak tekrar soruyorum 😅
İnat öyle hoş bir şeydir ki inanamazsın ahshsj
İnat abidesine deme böyle şeyler djdj
Dedim bile ahahsj
Sana serbestmiş dkfj
Yiaaa🫠🤣
🤤♥️ djfjsks
Owww noo bebeğim jdj asi degilim yahu grrr djjxjxjd
Hrrr grrr çıkmasın lütfen sjfjs
Akışa bırakırım asi olursam işler sarpa sarıyor djxjdk
Sararsa sarsın be djfj
Aslında asiyim ama bazen kaybetme korkusu frenliyor beni
Neyi kaybetme korkusu
Akışa bırakmam kabul etmem de kabul edersen pasif olursun o heyecanı adrenalini damarlarında hissedemezsin zaten hiçbir anlamı kalmaz bu yüzden içinden geldiği gibi kendin olarak yasamalisin bogun egmeden
Karşımdakinin cazgırlığına bağlı. Benden beterini görürsem sinerim.
Karşı koyabileceğim yere kadar koyar , elimden bir şeyin gelemeyeceğini anladığımda da akışına bırakırım. Dik kafalılığım vardır ama müebbet değildir :D
Genelde asi ruhum var. Her şeyi kabul etmediğim şeyler vardır. Sadece kendim dışında olmayacak şeyleri akışına bırakırım ki bu da kaderdir derim. Yoksa asilik ruhumda var. 😀
Adaletsizliğe gelemem. Adil davranılmazsa asi olurum. Yoksa uyumluyumdur her konuda, akışına bırakırım.
Asiliyim sadece haksızlığa karşımdaki babam olsa tanımam herkes pire için yorgan yakar bense binayı komple yakarım.
İkisinin ortası diyim. Bazen canımı sıkan insanlar olur, onlara asileşirim. Yoksa pamuk gibiyimdir. ❤️
İkisiyim desem. Geliyor kabul ediyorum mesela sonra hop asilik tutuyor bozuluyor dengeler.
Bazen akışa bıraksam da, ruhumun bir yerlerinde asilik var.
Akışçıyım ben bırakırım testi yolunda kırılır.. 😬
Hem asi hem de agresif bir insanım maalesef
Bazen asiyim bazen de akışına bırakıp "Yeter bea" diye çıldırıyorum djdn
Bazı durumlarda asilliğim tutuyor. Ancak çok üstünde durmadığım bir şeyse akışına bırakırım.
Akışına bırakıyorum en güzeli
Asi değilim aşko
Uysal mısın 😋
Evet genel olarak
🌸🤌
çArşı her şeye karşı 😄
🙄 ya sabır
İkiside degilim.
İsyankarsın djfks
O kafam guzelken dinledigim sarkılardan olabilir Ben sarhoşken yaptıgım herseyden tekel sorumludur😉
😃 tabii hep bir günah keçisi buluruz
Napiyim keçileri kaçırdım😄
Kapıları açık bırak döner onlar djdj
Dönmesini bekleyen kim
Hem ben çoktan pide söyledim😄
Afiyet kdfk
Tesekkürler
Asiyim galiba akışa bırakmayi bir türlü başaramiyorum
/akışa bırakmamak gerekir ama cok da takmamak gereklyo
Asiyim. Kabul edemem kusura bakma 😂
Neyi yahu djd
Noluyoruz yine dedim ben de 😃
Değişiyor ama genel olarak asi
İkisiyle de ilgilenmiyorum
İkisi de var abla sanki biraz daha asi
Zaman zaman kişiden kişiye değişir
Asi değilim spontane takılırım
Artık akışa bırakıyorum herşeyi
Akışına bırakıyorum
İkisi karışık.
Asilik ruhuma yayılmış ben masumum...🙄
Duruma göre asi, duruma göre mwvlana misali
Yerine göre değişiyor
Gelen nesesiyle gelsin asi olmaya gerek yok 😄
Asiyim ben ne yalan söyleyeyim jkjkjkj
İsmim asi olmaya zorluyor 😄
Asiymişim 😂
Kim dedi
Uydurmuş o kdjf
Aman gelir alınganlık yapar şimdi 😒
Engeller şimdi
Yapar
Kafama göreyim
Bende bilmiyorum ne oldugumu
Akışına bırakırım
Asii
İkiside var
Asi çiçek
Normalim
Akışında ilerliyorum
Asiyim
Bırakıp gidenim
Asiyim, inatçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?