Asi misin yoksa akışa bırakıp geleni kabul edenlerden mi?

ՏҽӀɑʍՏ ♡

Bazen her şeyi yakıp yıkmak istiyoruz, bazen de “ne olacaksa olsun” deyip akışa bırakıyoruz.

Sen hangi taraftasın?

🔥 Kuralları yıkan asi mi?

🌊 Akışına bırakan mı?

💁🏼‍♀️
💁🏼‍♀️
Asi misin yoksa akışa bırakıp geleni kabul edenlerden mi?
Cevapla