
''Gelsin biri gitsin biri, unutsam gelmişi geçmişi
Gelsin biri gitsin biri, silicem gelmişi geçmişi..!'' 😉🚬
#smellsmoke

Başına buyruk düzene çünkü ;
Değiştiremiyorsun müdehale edemiyorsun.
Beni üzene ben o izni vermişimdir o yüzden üzüyordur elinden alırım olur biter.
Valla çok küfür eden biriyim. Malum ömrümün yarısı sanayide geçti diyebilirim. Ama en güzeli yerinde küfürler etmek. Beni üzene küfür etmem ben görmezden gelirim ona yeter. Bu düzeni de belli başlı kabul eder yaşamaya çalışırım ki öyle de yapıyorum. Baktığım zaman üzüldüğüm şeyler aslında bana hep bir tecrübe. İleride başıma gelebilecek şeyleri bilmiyorum ve yaşadığım olumsuzluklardan ders alıyorum. En iyisi kar yağsın da bi ortalık temizlensin.
Keşke kar temizlemeye yeterli olsaydı tüm kokuşmuşlukları :) Keyifli geceler..
Ahah haklısın. Keyifli gecelerr 😬
Teşekkür ederimm. Bu arada görsel gözümden kaçmış yahu Constantine çok harika bir filmdi 😬
Rica ederim, kesinlikle.. 😊
Kimseye sovmedim. Kişisel olarak Umrumda değiller, beni de uzemezler. Ama düzene maalesef müdahale etmek imkansız, kişisel olarak elden bişey gelmiyor. Düzeni besleyenler de maalesef en çok zarar görenler aslında.(Olay sadece siyasette değil mesela kaynanasindan çok çeken birinin aynısını çocuğunun müstakbel eşine yapmasi vs. İçin de geçerli.) Celladina asik olmuşsa bir millet diyorsun söve söve 🤷♀️
Bu aralar herşeye sövesim var.🤭🤭
Koyver gitsin be :D 🥂
Cevap
17Cevap
Sanırım en çok hükümete küfür ettim. Nereye gitsek zararlarını görüyoruz.
Üzenlerin hiçbirine küfretmedim. Ama üzmek dışında pek çok şeyi yapanların gelmişinden girip geçmişinden çıkıyorum.
Beni üzen o eşeğin
Anlamsız, yar, şu düzenin
İkisin meyyit namazın
Kılanın da avradını...
Basik bozuk bu duzene sovdugum olmustur... Her ne kadar orada olmasamda...
kafam güzel olunca gelmişine geçmişine saydırıyorum :D
ele kotuluk dilememek icin direniyorum ki basima gelmesin
Ben kendime hayatima sovdum sadece cunku insan ne ederse kendine eder
Sisteme sövüyorum üzenlere o yetkiyi ben verdim sövmeye gerek yok
Bazen ifade etmek zor oluyor 😄
Düzen düzensiz :)
düzene hep aykiriyimdir.
Ben genelde hep sisteme sovuyom fjdkdjdksm
İkisinini de küfür etmeye layık görmüyorum.
İki ayaklı ve ağzı olan her şeye 🤦🏻♀️
bu düzene düzenli olarak söverim
Beni uzenlere
Vaay Keanu reis
Her şeye sövdüm
Düzene sövüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?