Halka küpeler güzellik bakımından bir cazibesi var mii🧖🏼♀️


Hayır bence yok küpe çok aşırı selen de kullanan bir insanım ama hala bu halka küpeleri anlayamadım hani hiçbir esprisi yok üstünde hiçbir şey yok çok güzel şekilde küpeler kullanmak varken kulağına böyle boş bir halka takmak açıkçası bana hep anlamsız geliyor bir de benim galiba buna karşı bir fobim var
Büyük halka küpeleri hiç beğenmiyorum. Sanki bilekliğini kulağına takmışsın gibi gözüküyor komik. Küçük olanlar daha hoş.
Kadında en sevdiğim özelliklerden biri aslında takı olarak ve saç stili olarak kıvırcık saç veya stres topuzu dedikleri olayla birleştiği zaman inanılmaz bir cazibesi var
Ben pek sevmiyorum yani çok zor yakışan bir aksesuar oluyor küpe seçimi önemli ama doğru küpe olmalı ben şahsen halka küpeleri çekici bulmuyorum.
Çok teşekkür ederim 🌺
Cevap
21Cevap
Brn nedense prenses gibi hissediyorum. Ve bence var hep kullanıyorum
Hayır ya heleki bilezik gibi olanlar görüntüyü basitleştiriyor harika charm küpeler var biraz alışılmışın dışına çıkılmalı bence.
Cazibeden çok havalı duruyor ve bir çok kombine uyumlu oluyor
Bu resimdekiler gibi değil ancak evet, en beğendiğim aksesuar kızlarda. Çok kadınsı oluyorlar.
Kafam kadar olanlar çok kötü duruyor. Taksa kolye olacak kulağında taşıyor onları, itici. Ancak normal ebatta olanlar şık olabiliyor.
Önceden pek sevmezdim. Şimdi ara ara takıyorum, genelde sade küpeler kullanırım
Aşırı büyükse itici bile görünür. Tabi taşımak da önəmli😊
kasa hatalı ise bırak halkayı çember taksada o işler olmuyor.
Büyük halka küpeleri beğenmiyorum Küçükler daha zarif
Halka küpeler asla modası geçmeyecek bir takı bence. Yakışana yakışıyor. Boyun uzun olunca harika.
Evet epey var cazibesi. Çirkin kızı bile güzel gösterebiliyor.
Kafam kadar olanlar itici, orta büyüklükteki halka küpeleri severim ama
Halka küpeler favorim fakat deve gibi bir halka küpe de itici duruyor.
Cazibe mi bilmiyorum ama ben seviyorum, kullanmaktan da memnunum
Cazibe..
Evet abartılı büyüklükte olmadığı sürece gerçekten çok hoş ve çekici olabiliyor..
Cok buyukler aşırı kotu gozukuyor
Bilemem valla, her şey kadında biter bir yerde.
Bu halka değil bildiğin çember tak beline çevir
Ben beğenmiyorum küçük aksesuarlar daha çok ilgimi çekiyor
Bu boyutuna ve kadının fiziğine bağlı
Hayır dönme dolap gibi
Hayır ya kaba duruyor sanki..
Evet çok seviyorum ve kullanıyorum
Ben seviyorum yaaa. 😄😄 hoş. Eski ama
Evet ve her şeyle uyumlular 😂
Ay evet ya bende çok severim halka küpeleri
Küçük halka küpeleri severim
Severim bende evet hoş duruyor.
Boyutu çok büyük değilse çekici gelir
Kimde görsem aklıma afrikalılar geliyor nedense.
Halkasının boyutlarına baglı, leğen gıbı deyıl
Pek değil ama seviyorum kullanmayı
Bazı kombinlerde çok şık
Evet bazi bayanlara yakisiyor
Büyük halka küpeleri güzel bulmuyorum.
evet bende vaaar
Bana göre küpenin hiçbirinin cazibesi yok
Evet
Halka küpe aşktır
Çok büyük sevmem ben orta olacak
Olabilir.
Katılmıyorum.
Hayır yok
Çok kötü 🤢
Bence cazibesi yok
Evet
Bence hoş ve çekici oluyor ☺
Evet😍Çok güzeller
Evet
Demode bence
Çekici
Kesinlikle var btw
Evet çok seviyorum
tarzım değil
Katılıyorum.
Katılmıyorum
Modası geçti.
Seksi sanki
Ayrı havası var.
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?