Tüm hayatım boyunca maruz kaldığım ve hep öyle olmadığımı kanıtlamaya çalıştığım düşünce yapısı bu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Insanlara gerçekten mutlu oldugumu, pozitif bir insan oldugumu, hatta hep bi polyanna bakış açım oldugunu anlatamıyorum cogu zmn. Herkes altinda hep uzgun, kederli, dertli ya da cocuklugunda acilar cekmis bir profil bulmaya calisiyor 🤦🏻♀️
AY ARTIK KABULLENIN ARKADAŞ ; BEN SADECE NEŞELIYIM, MUTLUYUM 😇🥰🥰
Evet bende farkettim çoğu insanda. Cidden öyleler. Çoğu şeyi içine attıklarından dolayı çevreye de bir şey yansıtmak istemiyorlar ama aşırı gereksiz neşeli gülmeleri zaten yakayı ele veriyor.
Haklı olduğun çok yer var, özellikle bizim ülkede “güçlü görünme” baskısı yüzünden bu maske olayı yaygın 😔 Dışarıya sürekli gülen, herkesi eğlendiren insanların içinde fırtına kopabiliyor. Çünkü çoğu, kendi acısını hafife alıp başkalarına yük olmak istemiyor. Ama o maske bir noktada yoruyor insanı. Önemli olan, en azından bir iki kişiye gerçek halini gösterebilmeyi kabul etmek 💛
Insnalarin karakterine gore ikiye bulunur birisi aşiri mutlu gozukup maske takar birisinin ise yuzu bakman mutsuz olduğunu anlaman kardeşim yeterli bile fark şuki birisi kabullenmiş birisi guçlu kozukmeye çalişip aşkalrida kendinide kandiriyor sanki oyle yapinca her şey geçer gibi yani bence benim fikrim