Gerçekten Allah varsa neden bu kadar emeği ahirete havale eder ki? Allah varsa neden bu kadar zorlar insanı ki? Sorular... ?

34 kadar okudum çalıştım. bir şey biriktirme imkanım olmadi. Evlenmedim de. Kiz arkadaşım hiç olmadı. Hiç duygusallık yaşamadım keza istedim olmadim Allah vardı inandım iman ettim. Ama Allah neden beni bıraktı ki? O kadar okullar, gel sen asgari ücretle çalış. Insaniz degil mi? Oruç tutsam da artık Allah'tan şüphe var eger varsa neden emeklerimi vermedi?
Gerçekten Allah varsa neden bu kadar emeği ahirete havale eder ki? Allah varsa neden bu kadar zorlar insanı ki? Sorular... ?
Cevapla