ALLAH NEDEN BANA DUYGUSAL BOSLUK DENEN HASTALIĞI VERDİ MERAK EDİYORUM?

Arkadaslar birisi beni kurtarsın yaa, yastığa sarılıyorum yok, hele o arkadas olamnin günah olduğunu öğrenince kahroldum, geceleri yalnizim herkes uyuduğu için yatsı namazinda ağladım baya ama faydasi yok kii, Allahima dua ediyorum duygusal boşluğuma gitsin diye, ama sürekli aklımda olmasa bile aklıma illaki geliyor, ben üniversiteye gelip bitirene kadar nasıl sabredicem, öleyim desem gene şansım yok çünkü kazalarim var günahlarımdan emin degilim, o da olmaz, ee yaşasakta güzel olan tek şey ibadet etmek ama hüzün de var maalesef, ben nasıl kurtulucam bu boşluktan, hayal etmediğim adam stili kalmadi düşün düşün insan profili kalmadı, ve ağlamakta artik sıkıcı gelmeye başladı bana, lütfen yardım edin, yastığa sarılıyorum arada, bide Allah bana neden duygusal boşluk gibi bir hastalik verdi?

ALLAH NEDEN BANA DUYGUSAL BOSLUK DENEN HASTALIĞI VERDİ MERAK EDİYORUM?
Cevapla