ALLAH HAYIRLI OLMADIĞINI BİLDİĞİ HALDE NEDEN KARŞIMIZA ÇIKARTIR?

Arkadaşlar bir soru sorucam ama yok bilmem ne, sen ne hakla Allah'a böyle suçluymuş gibi konuşursun, ihanet edersin, falan boş boş laflarla havalar atmayın, bilmiyorsanız yazmayın kardeşim zorunlu değil, ben merak ettiğim için ve artık nedenini öğrenecek bir durumda hissettiğim için soruyorum. Gelelim soruya; Allah o kişi hayırlı olmamadığına rağmen neden karşımıza çıkartır ve onu severiz ama bu küçük yaşta ergenlikte sevilen bir aşktan bahsediyorum ergenlikte olur falan değil, herşeyin mutlaka bir dinle alakası vardır, Allah yaptırdığı için zaten, ergenlikte boş deyip geçmiyorum o yüzden soruyorum neyse ben 3 tane kişiye aşık oldum böyle baya sevdim yani diğerleride hafif hoşlantıydı biri ilk aşık olduğum biri, çok uzakta, benim varlığımdan bile haberi olmayan biri ikincisi ise aynı sınıftaydım o da büyük bir ihtimalle seviyordu ama ortaokuldaykendi diye okul bitmişti artık yollar ayrıldı ve şimdide lisede birini sevdim ama tanımıyorum o da tanımıyor beni, onun sevdiğinden emin değilim ama yaptığı şeyler garip ama arkadaşlarım hayır gelmez boş ver sevmiyor gönül eğlendiriyor falan yani, gerçekten birtek bana bunu arkadaşlarım kuzenlerim diyor diğer herkes farklı şeyler, belki hayırlı değil evt biliyorum değil ama neden peki hayırlı değilse, neden her şey zaten olduktan ya da acı çektikten sonra anlıyorsun ya da olmayacak bir şey için çabalıyoruz, önceden bilsek daha iyi değil mi yani nasibim değilse, hayırlı değilse neden o zaman karşıma çıktı ben üzülecek ne yapmış olabilirim ben hata yapmış olabilirim ama onunla karşılaşmış olmak benim hatam değil, Allahında değil ama sadece bir bildiği var onun için çıkarıyor ama neden onu soruyorum Allahı suçlamıyorum hâşâ, İnsanlar genellikle derler insanın hayırlısı tam zamanında gelir, ama neden mesela İslam'da yaş yok sevginin falan aşkın ama 14-18 yaşında birini sevdiğiniz zaman küçük olduğunuz için sevgili olmaktan başka akla bir şey gelmiyor, ben hiç sevgili yapmadım ve teklif edende olmadı yani yanlış bir yola asla girmedim ama madem aşkın sevginin İslam'da yaşı yoksa neden peki o zaman bu yaşta da sevgi pek kabul edilmiyor ikinci sorunda bu, lütfen anlayışla karşılayın TEŞEKKÜRLER...

ALLAH HAYIRLI OLMADIĞINI BİLDİĞİ HALDE NEDEN KARŞIMIZA ÇIKARTIR?
Cevapla