Ailemden ve çevremden nefret ediyorum. nasıl çözülür bu sorun?

Doğduğumdan beri bana zorbalık yapan bir ailem var. İşte biz seni doğurduk bakıyoruz bize muhtaçsın eğer istediklerimizi yapmazsan evden atarız, para vermeyiz, millete rezil ederiz diye büyüten. Hep onların istedikleri oldu. Okul kurs kıyafet arkadaş. Asla evde huzur bulamadım. Nefes alsam kavga ediyorlardı. Başımda gardiyan gibi. Hep kavga dövüş. İşler buldum ettim ama onlar da hep kötü ve kısa süreliydi. Çok para da kazanamadım o yüzden. Neyse şu an ayrı ev tuttum. Akrabalarım bu süreçte asla bana destek olmadı. Biz araya girmeyiz diyorlar ya da işte telefon açmıyorlar. Arkadaş desen ortam ayrılınca nerdeyse hepsiyle koptuk zaten. Menfaat bitince bitiyor ilişkilerde. Bir dostum var sadece çok sevdiğim onun dışında günlük tipler. Kendimi çok yalnız hissediyorum ve intikam hırs ve öfkem var. Ailem ve akrabalarımdan inanılmaz derecede nefret ediyorum. Küçüklüğümden beri hep beni ezmeleri aşağılamaları kötü davranmaları… ben ne kadar iyi olsam ve iyi davransam da hep pişman etmeleri.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve kendileri keyif lüks içinde yaşıyor. Beni ise dışlayıp zorlayan bir aile akraba çevrem var. Yani kime anlatsam kimse anlam veremiyor. Diyorlar niye böyle yapıyorlar. Hiçbir açıklaması yok. Terapiye gittim orada da diyor yok say unut sen teksin kendi hayatına bak vs. Öyle kolay değil o iş. Hayat çok zor. İnsanın başına bin tane sorun aksilik vs geliyor.
Ailemden ve çevremden nefret ediyorum. nasıl çözülür bu sorun?
Cevapla