Aileme büyük nefret besliyorum, kendimden de onlardan da nefret ediyorum ne yapmalıyım?

Artık ortası kalmamış orta gelirli bir ailenin büyük kızıyım. 24 yaşımdayım, içimde aileme karşı bir nefret oluşuyor birkaç senedir hem kendimden hem de onlardan nefret ediyorum.
Beni büyütme şekillerini, kardeşlerimi daha "iyi" büyütüyor olmaları,
beni kandırıp istedikleri liseye yollayarak 4 senemi mahvetmelerini,
kilo almama rağmen ilgilenmeyip obez olunca da beni suçlamalarını,
üniversiteyi başka şehirde okuyamazsın deyip motivasyonumu öldürdükten sonra çalışıp kazansaydın yollardık diyerek laf kıvırmaları ve benim çürüyen 5 senem...

24 sene uçup giderken ben vasıfsız, bilgisiz, ne yapacağına dair hiçbir fikri olmayan, korkak, mutsuz ve bomboş bir insan oldum. Kendimden tiksiniyorum, nefret ediyorum ve bu duygularım artık anne babama da yansıyor.
Aileme büyük nefret besliyorum, kendimden de onlardan da nefret ediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla