Eşime ayrılmak istediğimi söyledim ve bana ''Zevkle uğurlarım seni.'' dedi, ne yapmalıyım?

Evleneli daha 2 yıl oldu her şey çok iyi giderken birden anlamadım şeyler olmaya başlıyor gerçekten bu durum beni çok üzüyor çok fazla takıyorum ağlıyorum üzülüyorum hatta kendime bişeyler yapmayı düşünüyorum vicdan azabından beter olsun gerçekten sürekli ben alttan almaktan yoruldum ona sorarsan hep o seviyor altan alıyor değer biliyor ama doğru değil
Eşime ayrılmak istediğimi söyledim ve bana ''Zevkle uğurlarım seni.'' dedi, ne yapmalıyım?
Cevapla