Güncellemeler
+1 yıl
Ben çok güzel Zeki ve çalışkandım. Öğretmenlerim ve rahmetli anneannem benim adıma çok üzülürdü. Bu kadar sevilmemem ve zor bir hayat yaşadığım için. Hiç keyfini çıkaramadım hayatın.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Psikoterapiye gidin
Gittim. Gitsem ne olacak ki.
Bi Nalan da sen : (
O kim
Camdaki Kız
A evet dur şimdi izliyorum YouTube da duydum da tam bilmiyorum
Ama annesi bekarete önem veriyor diye biliyorum benim annem de öyle çok korkuturdu
Anneniz kac yasinda siz kacsiniz
Ben 27 o 60
Hic psikoterapi aldınız mı
Evet aldım ve hep annemin hasa olduğunu söylediler ama annem tedaviyi reddettiği için asla devam etmedi ve gitmedi.
Ben ikisinden de nefret ediyorum. Yine iyi yaşadım ve hayatım iyi. Ama çok zor. Önce de çok zordu.
Offf böyle insanlar zaten hiç tedaviye olumlu bakmıyorlar 😔😔 siz bir şekilde kendinizi zehirli anne babadan koruyun
Zaten psikologlar da sen gayet iyisin işte boş ver hayatını kur et mutlu olmaya bak diyor. Ama kolay değil tek başına olmak ger şeyde.
Öyle yaptım zaten evden taşındım ve çalışıyorum ama her şey çok pahalı işte. Zor yetiyor param. Sefildik çekiyorum onlar zengin. Geberseler de keşke rahat etsem.
Küçüklüğümden beri para vermiyorlar. Asla evlerinde evimde gibi hissetmiyorum. Her şeyi elimden alıp sakınıp para hesabı yapıyorlar. Kadın hep bana hesap ödetirdi öğrenci iken bile. Böyle bi kadın. Babam desen bile öyle. Sağlık paramı bile vermez şerefsizler. Kendileri kumar oynar içki arabalar evler. Ben burada ev bulamıyorum kalacak kiralar yüksek diye. Gebersin inşallah.
Nasıl hırslıyım anlatamam. Herkes nasıl lüks içinde çevremde.
Hic maddi anlamda yardımcı olmuyotlar mi neden olmuyotlar ve iletişim hiç yok mu
İşte bize de kendin çalış kazan biz veremeyiz diyorlar hep
18 yaşından küçükken paramız yok diye yalan söylerlerdi.
Geçince de bize ne 18 i geçtin diyorlar
Allah belalarını versin. Sağlık sorunlarımla bile ilgilenmezler ki. Ölsem umutları değil. Para mı verecekler sanıyorsun
Herkes şaşırıyor anlam veremiyor. Ay niye vermiyorlar diye. Vermiyorlar işte. Küçüklükten beri öyle. Herkes parasını çocuğunun önüne döker. Benim tamtersi. Ondan gebersinler istiyorum.
Yaaa çok tuhaf cidden böyle olmaları yaa
Allah belalarını versin
İkisi de nasıl zengin
Diğer akrabalar da takmıyor. Diyor annen baban zengin versinler biz daha fakiriz diyorlar.
Araba almayı bırak bana. Ben onların arabasını kullansam bile kavga çıkıyor.
Canım yaa 😔😔 Allah yardımcın olsun.
Sağol
Herkes aynı boku diyor. Yetti ya
Yok güçlüsün yok Allah sabır versin. Hep boş laflar.
Şu ikisini dövsün biri de be
Ne olursa olsun anne baba. Ne diyebilinir ki 😔
Bırak ya şunları kutsallaştırmayın. Her üreyene peygamber muamelesi yapmaya ne gerek var abi. Herkes seks yapıyor tüm canlılar. Neyine olay yaratıyorsun. Yemek yiyor diye tapıyor musun canlılara.
Canım senin şu an yapacagin en iyi şey kendini olabildigince mutlu etmek. Sana iyi gelen şeyleri yapacak olman, sana iyi gelen ortamlarda takılman..
Mademki anne baban böyle. Hayatta kendi yoluna bak sadece. boş ver onları. Kendi yolundan ilerle. Tahmin ediyorum ki çok zor bir çocukluk geçirdin. Kaymakamliga bağlı ücretsiz psikoterapi seanslari oluyornonlara gitmeni öneririm iyi gelecektir bir nebze de olsa. Normal psikoterspiler çok pahalı biliyorsun ki.
Bu arada mesleğin ne, hangi sehirdesin
Birazdan namaz kılıp dua edeceğim. Sana da çokça dualar edeceğim. Gerçekten yasadiklsrin hiç kolay değil. Ama umarım bundan sonraki hayatın çok çok çok güzel geçer 🌸🌸 hayatına çok güzel insanlar girsin 💕🥰
Yok gittim zaten DHA geçen hafta gittim işte devletin ücretsiz olanına. Paralı olanlara param yetmiyor çünkü gidemiyorum yani. İşte orada da kadın da aynı şeyleri dedi. boş ver geçmişi ya da geleceği anı yaşa mutlu olmaya bal gilan diyor. İşte güzelsin zekisin başarılısın ayrıl evden İzmir’e git iyi gelecek dedi geldim cidden burada mutluyum ama ev arkadaşım işte ayrılacak şimdi birini bulmam lazım tek ben kirayı ödeyemem.
Mesleğin nedir
İzmir de cok güzel degil mi yaa ben bayılıyorum ege bölgesinee
Sorun kaldırılabilir bir kelimeden ötürü ö ile başlayan
Olsun. Evet işte ondan burada kalmak istiyorum
Her şey gönlünüzce olsun 🌸💕🥰
🙏🏻❤️❤️❤️❤️❤️
Arkadaş olalım
Olurr
🥰🥰🥰
Sahte Instagram hesabın var mı yazisabiliriz
Bekliyorum
Yazıyorum şimdi 🌸
Kullanici adı mesajınızı sildim şimdi görüp rahatsız eden olur diye
Teşekkürler ❤️❤️❤️