Anne ve babamı öldürmek istiyorum. sizce öfke nasıl diner?

Doğduğumdan beri hayatımı rezil ettiler. Asla haz ve mutluluk yaşayamadım. Güzel olmak eğlenmek sevgili yapmak her şey yasaktı. Eve arkadaşımı bile çağıramazdım. Tüm hayatım ders çalışmak ve para kazanma dersiyle geçti. Hala da öyle. Hiç eğlenip hayatın tadını çıkaramadım. Bi de deli gibi zengin ve tek çocukları ben olmama rağmen böyle. Hiç para da vermediler. Sevmediler de. Her anlamda çok yalnız ve zor bir hayat yaşıyorum. Akrabalar da aynı. Hiç umutları değil. Ölsem kalsam.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çok güzel Zeki ve çalışkandım. Öğretmenlerim ve rahmetli anneannem benim adıma çok üzülürdü. Bu kadar sevilmemem ve zor bir hayat yaşadığım için. Hiç keyfini çıkaramadım hayatın.
Anne ve babamı öldürmek istiyorum. sizce öfke nasıl diner?
Cevapla