Öfke kontrolüm yok çok sinirlendiğim birini öldürmek istiyorum napıcam?

Öfke kontrolüm olmadığı için susuyorum sonra sustuğum şeyler içimde büyüyo engel olamıyorum ve o kişi tekrar benzer bişey yaparsa bir delilik yapacağımdan korkuyorum çünkü aylardır kin tutuyorum ve en ufak bişeyde bile önceki şeyler aklıma geliyo aklımdan psikopatça şeylrr geçiyo onunla ilgili napabilirim?
Öfke kontrolüm yok çok sinirlendiğim birini öldürmek istiyorum napıcam?
Cevapla