Babami öyle görünce çok üzüldüm ben hayırsız bir evlat mıyım?

19 yaşında üniversite sınavına hazırlanıyorum geçen sene kazanamadım babamda 10bin ödeyip iyi bir dershaneye yazdırdı.
Babam işçi bildim bileli çalışır hic tatil yüzü görmedi Antalya'da tatil yapmak istiyor ailecek ama paramız yetmez hayatımız boyunca hiç tatile gitmedik öyle
Sabah serviste babamı gördüm yorgunluktan uyuyakalmis çok üzülüyorum böyle. Evde de hiç iş yapmam derste çok çalışmıyorum hayırsız evlat mıyım
Babami öyle görünce çok üzüldüm ben hayırsız bir evlat mıyım?
Cevapla