Arkadaşlar böyle ettiniz olsa ne yapardınız?

Arkadaşlar merhaba 6 ay önce kaynim evlendi yalnız küçük eltim çok farklı biri.
Aileye kendini 6 ayda çok sevdirdi eşiyle bir problem yaşasa kendi ailesine en ufak bir sey söylemez kaynimin ailesiyle konuşur çözer sonra olmadığı biri gibi davranır eşimin ailesi AKP li kendisi akp li değil ama öyleymiş gibi davranır onların yanında Erdoğanı savunur felan ama biliyorum yani akp li değil.
Sonra kayinvalidem gil 3 buçuk aylık evliyken 1 buçuk ay evlerinde kaldılar en son bizi aradı eşim annesi gili görünce çok değişiyor simariyor bana şiddet uyguluyor dedi gittik kaynanam gili aldık getirdik Sizce bu kişi nasıl biri nasıl bir yol izlemeli?
Arkadaşlar böyle ettiniz olsa ne yapardınız?
Cevapla