Arkadaşlar siz olsanız ne yapardınız?

Anlatacak kimsem olmadığı için içimi buraya dökmek istedim. Annem küçüklükten beri onun bunun evinde büyümüş üvey annesi kötü davranmış analık babalık görmemiş. Babasının anasının yapmadıgı şey kalmadı anneme. Şimdi de acısını bizden çıkarıyor annem. Dedem ölünce anneme kalan parayı aldı annem. Bize dedi ki benim bu paralar sizin evliliginize gidecek çeyiz paranız olsun dedi. Bu arada babam vefat etti 5 sene oldu annemden başka kimse yok yani ben öyle sanıyordum oda yokmuş. Geçen Bi konuşma geçti annem dedi ki Allah kalbimi biliyor o parayı ne size nede başkasına harcamak istemlyorum helal de etmiyorum Benim param nspıcagınızı biliyorum bu parayı kuran kursuna bağışıcam en azından dua ederler dedi. Ben şok oldum anneme dedim ki sen bizi evlendirmek için ayırdığını söylemiştin bende arkamda annem var dlye sevinmiştim bu söyledigin cümle çok agırdı madem istemiyordun en başından söylemeseydin bende annem yardım eder dlye sevinmeseydim babam hayatta olsaydı beni size muhtaç etmezdi dedim sonra sana babalık yapmayan adamın parasını evlatlarından esirgeyip hayır yapmak istiyosun inşallah o bagışladıgın yerler sana gerçekten dua eder dedim. Benim zoruma giden annemin bağışlaması degil kendi parası ama bize umut verip arkamızda gibi görünüp böyle hayrını görmeyin gibi davranmasıydı bu zoruma gitti. O parayı verse de almam ben artık bitti benim için siz olsanız napardınız

Arkadaşlar siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla