Kayınvalidem bebeğimizin adına karışıyor. Kafayı yemek üzereyim, ne yapacağım?

Yıl olmuş 2022 böyle canım saçma bir sorun yaşadağım için gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum. Geçtiğimiz aylarda kayınpederim vefat etti aynı hafta içinde de hamile olduğumu öğrendik. Bu son zamanlarda kayınvalidem çıkmış sanki bunlar bağlantılı olaylarmış gibi oğluma kayınpederinin adını koyun gibi konuşuyor. Biz daha evlenmeden bu konuları eşim ile konuşmuştuk hiç bir şekilde çocuk adına kimse müdahale etmeyecekti. Fakat eşimde annem kayıp yaşadı gönlü olsun diye koysak mı falan diyordu. Bir de isim de Abdullah yani. Ben hiç bir şekilde çıkıp çocuğuma Abdullah adını falan koymam. Bu gün ona gittik kayınvalidem kendine göre duygusal falan konuştu saçmaladı sonra eşim tamam falan dedi ben de karşı çıktım eve dönünce bu sebepten kavga ettik. Böyle canım bir şey mi olur ne demek tamam ne demek gönlü olsun diye ismini koyalım çocuğa gönlü olsun diye isim mi konulur nasıl bir saçmalık bu ya kafayı yicem adeta sinirlerim bozuldu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Dün gece sinirli olduğum için direk isim yazmıştım burada bir çok kişi de isme takılmış Abdullah da güzel diyor. Buradaki tek sorun Abdullahın güzel veya çirkin bir isim olması değil. Ares ismine eşimle karar vermiştik bu bizim çocuğumuz ve biz yetiştireceğiz. Ben sadece ona daha çok zaman ayırabilmek için 2-3 sene çalışmayacağım. Kendi çocuğumun ismini kendim koymak hakkım diye düşünüyorum. Ayrıca dede ismini koymak çok saçma olduğunu düşünüyorum. O çocuk kendi bir birey, dedesinin devamı değil
Kayınvalidem bebeğimizin adına karışıyor. Kafayı yemek üzereyim, ne yapacağım?
Cevapla