merhaba arkadaşlar boşandığım için çoğu kişi üstüme geliyor özelikle annem kılık kıyafetime kadar kısıtlama getirdi çocuk değilim genç bir bayanım ben özgür hür iradem yok mu açık giyinmiyorum ama sırf ayrıldığım için herşeyim göze batıyor hep bir baskı var neymiş yaşım gençmiş güzelsin dikkat çekme adın çıkar ama ben üzüyorum kimse görmüyor bu halimi dünya sarılsa geçmeyecek iğleşmeyecek yaralarım var ben yaşamak istemiyorum derdimi anlatacak kimsem yok var da anlayan yok iyi olamıyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılMerhaba.
Öncelikle şunu bilmenizi isterim ; Her ne olursa olsun dik durarak yaşamaya devam edin sabrınızı, korumaya özen gösterin evlilik kadar boşanmakta gayet normal bir durum belki aradığınız, o doğru insanı bulamadınız olabilir mutlu olamadınız hepimiz insanız yarınların, neler getireceğini bilemeyiz anne ve babanızda kendi anne babalarından, gördüklerini uyguluyorlar size bundan dolayı üzülmeyin stres yapmayın yıpratmayın, kendinizi yaşama sevincinizi kaybetmeyin gerisi kendiliğinden gelir, kendinize odaklanın önünüze bakarak ilerleyin ümitsizliğe kapılmayın umudunuzu, yitirmeyin karamsar olmayın hayatın içerisin de sevinç üzüntü acı, mutluluk keder hepsi bizler için sonuçta yaşayarak göreceğiz öğreneceğiz bir çok durumu, önemli olan şartlar ne olursa olsun insanın kendine sımsıkı sarılması üstelik, insanların görüşlerine göre hayatımızı şekillendirmek doğru değil nihayetin de melek, olsan kanat sesinden rahatsız olurlar kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın, en güzele emanet olun.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAilenin tutumu bu devirdeki zihniyeti bozuk erkeklerden kaynaklanıyor buna emin olabilirsin
Çünkü boşanmış bir kadına farklı bakılıyor bizim ülkede geri kafalı ve cahil bir topluma sahibiz istisnalar olsa da ben bir annenin evladını düşünmekten başka gaye olduğunu sanmıyorum bir anneyi anlamak için anne olmak gerekir belki evet belki baskıcı olabilir belki cahil olabilir belki düşüncesiz olabilir ama evladının zarar görmesini istemez kendince birde bu yönden bakmak gerekir sizde haklısınız ama dediğim gibi yaşadığımız toplum anneleri öyle olmaya zorluyor02 Yorumla
Soran+1 yılevet haklısınız ama ben çok kötüyüm intiharı bile düşündüm
- +1 yıl
Sizin bu durumda olmanıza gerçekten üzüldüm zor yaşamayan bilmez benim size tavsiyem bu buhranı atlatabilmeniz için ailenizin dediklerini yapın bir şey kaybetmezsiniz bulunduğunuz psikolojik dönem zor psikolojik destek almanızda da fayda var olayları akışına bırakın sakinleşin sizi mutlu eden şeylere odaklanın yoksa da mutlu edecek bir şeyler bulun ya da hazırlayın mutlaka sizi mutlu eden şeyler vardır
+1 yılKız kardeşim de boşandı. 32 yaşındaydı. Şimdi 35'inde. Hem kardeşim hem arkadaşımdır. Ona her zaman kendisi için doğru olan neyse yapabileceğini söyledik. Sevgilin de olabilir, özel ilişkiler de yaşayabilirsin ama her ne yaşıyorsan onuruna zarar vermeden yaşa dedik. Hayatında bir sevgilisi ve özel bir ilişkisi var. Çok da mutlu. Bu bakış açısı boşanmış kızları olan aileler için çok önemli. Buradan yazarak bir çözüm üretemeyeceğimi bildiğim için bir şey yazamıyorum. Sadece sabırlar diliyorum.
00 Yorumla
Ailen biraz yaşlı mi? Benimkiler biraz yaşlı ve o yüzden şimdiki zamani şimdiki devirle biraz karıştıriyor ve o yüzden ben 4-5 yıldır dışarılarda çalışıyorum şuanda ailemden ayrı kendime bir ev tuttum ve çok mutluyum ne onları uzuyorum nede onlar beni bu yüzden önce kendi hayatin için ayrilmanin zamanı gelmiştir bence
07 Yorumla
Soran+1 yılhayır değil ama üstüme geliyorlar ne haldeyim nasılım diye soran yok mutlumuyum sanıyorlar ama değilim
Soran+1 yılkaçamam iki çocuğum var yanımda
Soran+1 yılnoldu
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
28
Cevap
68Cevap
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılEğer küçük bir şehirde yaşıyorsan ve ayrıldığını etraftakiler biliyorsa annen haklı. Adının kötüye çıkmasını istemiyor, bu noktada annene bir şey diyemezsin. İkinci mesele eğer evlilik yapmak için acele etmeyip kariyer yapmış olsaydın şimdi kendi ayakların üzerinde kendi evinde kendi kurallarınla yaşıyor olurdun. Büyük şehirlerden birinde yaşıyorsan çalışmanı ve kendi ayaklarının üzerinde durmanı öneririm aksi takdirde sürekli birileri karışır. Annen veya baban "benim evim benim kurallarım" demekte sonunda kadar haklılar.
00 Yorumla
+1 yılEski kafalı annen şimdi döneme alışması ya da ayak uydurması zor bizde ileride öyle olucaz anne olunca çünkü çocuklarımız çok şeye karışma diyecek ya da başka bişey ama çok rahatsız oluyorsan başka şehire yaşın evlendin boşandınözgürsüz koca kadınsın bu yüzden sana ailen karışamaz evet bazen laf edicekler ama umursama
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
Seni anlıyorum kuzum benim arkadaşlarımın bazıları da aynı dertten muzdaripler ama beni yanlış anlama bu böyle gider ayrı eve çıkma gibi imkanın varsa çık ama yine de karışırlar bizim insanımız böyle.. biliyorsun yine de iyi dileklerim seninle.. keşke yakınımda olsaydin arkadaşlık yapardık 🙏🏻🧡🌼
00 YorumlaBen babayım ve elbette kızımı korumak isterim ama yolu bu değil
Evladıma canım feda herşeyim onun için ama her anne babanın evladını koruma biçimi biraz farklı olabilir bu artık normaldir
Biraz sen onlara yaklaş biraz onlar sana yaklaşır ve bir orta yol bulunur düşüncesindeyim00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılHayatına bu kadar müdahale etmelerine izin verme, ayrıldıysan ne olmuş dünyanın sonu mu diye sesini çıkar yoksa daha çok konuşurlar kendini ezdirme. Kendine sadece sen yardım edebilirsin annen bile böyleyse kimseden hayır yok bekleme de ama sakın bir erkeğin kandırışina gelme, daha çok yıkılırsın... Dik dur sesini çıkar bu senin hayatın unutma... evlenmek kadar ayrılmak da çok normal...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSizin sorunuza herkes farklı pencereden bakmış.
Elbette genç sin seninde isteklerin var. Bunu dengede tutun bence. boraz aile büyüklerine biraz size hak veriyorum.
Aile büyükleri dul kız önune gelen musallat olur ya da laf eder diye bakıyor çevreden dedikodu olur vs.
Sen gencim yeniden yaşama sarılmak özgürce mutlu olmak hakkım diyorsun.
Çözüm denge ve kendini onlara ispatlamak.00 YorumlaNamaz tavsiyesine olumlu bakmışsın bence de namaz çok faydalı olacak ruhun için. Dua etmek hele ki. Ayrıca birileri ile dertleşmeye ihtiyacın var bu gibi sitelerden kimseye güvenme yakın çevrenden tanıdığı hemcinslerinle dertleş kafede falan.
02 Yorumla
Soran+1 yılevet çünkü gerçekten acı çekiyorum ya yemin ederim ölüyorum gören yok kimse hikayemi bilmiyor i içimi bilmiyor anlatsamda geçmeyecek gibi büyük acılarım var
+1 yılboşanmanın en zoruda budur. eğer ekonomik özgürlüğün yoksa ailenin evine sığınmacı gibi geri dönmek. bence ekonomik özgürlüğünü kazanıp, ayrı bir eve çıkıp kendi hayatını kurmalısın. yoksa bu yaraların daha da derinleşir
04 Yorumla
Soran+1 yılşu an bu mümkün değil ileride bende düşünüyorum
- +1 yıl
çocuk var mı peki
Soran+1 yılvar evet
- +1 yıl
Allah bağışlasın. sabredeceksin, dua edeceksin. ve ekonomik özgürlüğünü kazanmak için mücadele edeceksin. çünkü aileni değiştiremezsin. onların bakış açısı, düşünceleri farklı
+1 yılKadınların %90'ının başında koca, baba, ağabey yoksa sapıtır ve yoldan çıkar. Aileni dinle. Plaza camlarından aşğıya atılırsan, Ümit Can Uygun'un evinde ölürsen ben kanalı değiştiririm. Sadece ailen ağlar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkede kadın olunmaz. Bu ülkenin en büyük kanseri de dişçi ebeveynlerdir. Toplumun bu sapık zihniyetini yaşatan, hemcinslerine düşman kitle bunlardan çıkar.
10 Yorumla İşte toplumun kafa yapısı bu elalem ne der ne derse desin herkes kendi işine baksın kime ne hayat benim kendim için yaşıyorum kimse için değil
14 Yorumla
Soran+1 yılacı çekiyorum annem görmüyor üzgünüm kimse bilmiyor herkes birşeyler konuşuyor ama kimse dinlemiyor
- +1 yıl
Yokmu hiç güvendiğin yakın bi arkadaşın seni dinleyip anlayacak
Soran+1 yılvar annem görüşmeyi yasakladı artık dikat et diyor görüşmek dışarı çıkmak yok diyor
- +1 yıl
Ohooo ya o nasıl anne öyle
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılNet sınırlar çizmelisin. Kavga etmeden tartışabilirsin. Artık bir yetişkin olduğunu ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu bildiğini şöyle.
02 Yorumla
Soran+1 yılanlamıyorlar
- +1 yıl
Lafla değil hareketlerinle gösteer.
Ekonomik özgürlüğünü eline alıp kendi yoluna bakmadıkça bunlar devam edecektir ne yazık ki değişmiyor bazı şeyler bu ülkede.
10 Yorumla
+1 yılTek başına yaşa kimseyle fazla muhatap olma samimiyet kurma. Hayatına karışma hakkı verme kimseye.
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
+1 yılBayan olduğun için karışıyordur..
#KADIN olmayı dene bir de?11 Yorumla
Soran+1 yılbayan kadın ne fark eder ki aynı şey değil mi
Dul kadina konan sinek çok olur
Annen haklı maalesef03 Yorumla
Soran+1 yıliyi değilim çünkü
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnca kadının kitafetine karışsınlar erkekler yüzünden pis kötü kalpli zihniyetli erkeklere ahlak dersi verecekleri yerine kadını kısıtla kafaya bak çok büyük haksızlık suçsuz kadın hapise giriyor
011 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBakire olmayanı ahlk pis zihniyetli erkekler bana verir herkese verir sanırlar kendileri gibi erkekler pislikle kadınlar ne yapsın senin bacak aranı kimse bilmek zorunda değil dul değil bakarsın ezdirme kendini istediğini giy
Cevap sahibi+1 yılErkekler seni obje görüp yakandan kendini iyi gösterip tanışmak isteyecek bir erkeğe anlatma evlenip boşandığını Türk erkekleri kadını obje görür bakire olmayanı görünce kandırır kullanır
Cevap sahibi+1 yılKötü pis erkeğin değil kadının mu adı çıkıyor kafaya bak bu ne cahilik kadınlar objeniz malınız değil yeter ya ezdirmeyin adın çıkarsa çıksın onlar kadın düşmanı erkeğin yaptığını normal gören kötü zihniyetliler takma ciddiye alma onları
Cevap sahibi+1 yılSakın evlenme yapma bu hatayı yine kötü erkek çıkar karşına
Soran+1 yılo kadar haklısınız ki teşekkür ederim Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek Allah kötü erkeklerden insanlardan korusun senin gibi kadınları masum saf temiz kadınlara ahlak bekçiliği yaparlar güçleri yeter. Evlen diyenleri dinleme adam gibi ahlaklı kadını obje görmeyen erkek zor bulunur bu ülkede. Kendini geliştir çalış paranı Kazan o cahiler işte o zaman sana laf atacak takma ciddiye alma onların kabusu kadının tek başına ayakta durması erkeğe muhtaç olmamasıdır böyle kadınlardan nefret ederler bu yüzden adını kötüye çıkarırlar eğer o cahil kadın düşmanlarını ciddiye alırsan hep ezileceksin aldatılacaksın erkeğe köle olacaksın. O ailenden kurtul kimselere boşandığını söyleme kötü niyetli erkekler profesyonel yalancıdır dikkat et kandırmasınlar seni. Sen iş bul kendini geliştir sonra düşün bir eş bulursun
Cevap sahibi+1 yılBayan?
Cevap sahibi+1 yılErkek olmadan rahat eder
+1 yılKotu yola dusmedin alt tarafi bosandin. Ne buyutuyorlar bu kadar.. elalemin varini yogunu sevsinler bi bitmediler yeminle
00 Yorumla
+1 yılİşin çok zor
Kendi gelirin ve mesleğin varsa ayrı eve çıkabilirsen o zaman bir nebze olsun rahat edersin00 Yorumla
+1 yılBu dönemde üstüne titremeleri normal yanlış bir şey yapmanı istemiyorlar ve bu kadar baskıladıklarının farkında değillerdir muhtemelen.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 608 cevap paylaştı. Öyle ama yanlıs anlama dul bayanların ustunde gözler baska bir sekıl bakıyorlar o yuzden annen karısıyordur
00 YorumlaNeden böyle karışıyorsunuz diye konuş bu kadarına hakları yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılişe yaramıyor
- Aile & Toplum konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılAyrı bir yaşam kurun...
Benzer şeyler yaşadım, geçmiste, olmuyor...06 Yorumla
Soran+1 yılşu an mümkün değil
- +1 yıl
Moralinizi bozmayın, zamanla her şey olur. Güvenilir, iyi insanlar çevrenize katın, minik etkinlikler, sinema gibi, spor gibi grup etkinliği yapın, iyi gelecektir...
Soran+1 yılsizin bu bahsettiğiniz şeyler mümkün değil
- +1 yıl
Ne çok mümkün olmayan şey var hayatinizda, . Bu kentteyseniz çıkın bir gün ben ısmarlayayım, eğlenceli olur... Bana da renklilik olur..
Soran+1 yılrenklik peşinde gibi mi duruyorum ordan bakınca diyorum ki üzgünüm acı çekiyorum iyi olmaya ihtiyacım var anlamıyorsunuz
- +1 yıl
Üzgünüm, farkindayim, biraz kafanız dağılsın istedim okadar...😔
Pardon...
- Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı.
+1 yılSen haklısın da toplum baskısı bakışı dul bayanlara biraz fazla annen ondan söylemiştir
02 Yorumla
Soran+1 yılama ben bir insanım kadınım anneyim benim acım bana yetmiyor mu ölüyorum kimse görmüyor beni
- +1 yıl
Sana hakveriyirum haklısın olmamış boşanmış sin bu çok normal bir durum herkes gibi seninde giyimine kuşamina istediğin gibi giyme hakkın car gezme hakkın var ne bilim toplum cahillerle dolu
Aile & Toplum konusunda 651 cevap paylaştı. ailelerin baskısı kadar hayattan bezdirici başka bir şey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız
Aile & Toplum konusunda 460 cevap paylaştı. İnsanlara firsat ver kafana gore biriyle evlen ve ilk basta kimseye dulum deme
02 Yorumla
Soran+1 yılevlenmek mi yetmedi mi çektiğim acıları yetmez mi birdaha asla evlenmem sevmem asla
Aile & Toplum konusunda 590 cevap paylaştı. Aileyede suç bulmamak lazım senin kötülüğünü istediklerini sanmıyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum ama beni yanlışa itiyor bu davranışları acı çekiyorum gerçekten ölüyorum kimse görmüyor
- Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlk başlarda Olur veya birazcık Dikkat etsen de kısa zamanda alıştıra alıştıra açılırsın
012 Yorumla
Soran+1 yılaçık giyinen biri değilim ki sadece genç ve dikkat çekici olduğumu söyleyip baskı yapıyorlar
- +1 yıl
Peki Gerçekten öyle misin genç ve dikkat çekici misin ve onlar neye karışıyorlar ne giyme diyorlar
Soran+1 yılyani Jennifer Lopez değilim ama genç biriyim bekar zanneden çok
- +1 yıl
Yani bekar ya da evde olmak çirkin ya da güzel olmak anlamına gelmez herkesin bekar zannetmesi Parmağında yüzük olmadığındandır Önemli olan senin kendini çekeceğiz hissettiren dikkat çektiren özelliklerin neler
Soran+1 yılben kendimi çirkin buluyorum çok çirkinim keşke hiç doğmasaydım keşke ölsem
- +1 yıl
Asla böyle düşünme, seni değerli yapan güzel olmak değil, sensin değerli olan kendini cok sev
Soran+1 yılneden seveyim neden çok pozitif insanken çok güzel mutlu biriyken şu an boktan hayatım var mahvettim kendimi keşke ölsem
- +1 yıl
Nasıl çok güzel olan hayatını mahvettin Sen aynı şekilde güzelleştirmek senin elinde bunun için önce güçlü olmalısın Kaç yaşındasın neden boşandın
Soran+1 yılhiç bir zaman güzel bir hayatım olmadı sadece yani dertsiz hayatıma dert kartım demek istedim çok kötü bu hikaye ve uzun anlatamam
- +1 yıl
Anlat özelde istersen, anlatırsan beraber düşünür beraber yorum yaparız
Soran+1 yılhayır istemiyorum hiçbir şey istemiyorum
- +1 yıl
Yapma böyle bunun sana faydası olmaz
+1 yılSizinkikerde fazla abartmış işi.
Boşandığını biliyorlar ve bu kadar üzerine geliyorlar hangi kafadalar anlayamadım.00 YorumlaAilemden ayrı yaşayarak maalesef. Degiseceklerini sanmıyorum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılKendi ayaklarin uzerinde durmuyormusun. Evin ayri degilmi. ne hakla karisiyorlar
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılEkonomi özgürlüğünüz varsa ayrı eve çıkın, bundan başka bir çare yok gibi.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÜzüldüm adına bebişim. Bu ülkede zaten hep elalem ne der diye yaşıyoruz. Yani ben değilde genelde öyle
00 Yorumla
+1 yılSizin için üzüldüm genel de Ailenin baskı yapması akrabalara yüzünden oluyor boşanan insanlara pek iyi gözle bakmıyor birde haddini aşan erkekler var kızları yoldan çıkaran insanlar genelde bu yüzden Aile baskı yapıyor
03 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum zaten üzgünüm ağlamak istiyorum anneme yalvarmak istiyorum yapamıyorum işte
- +1 yıl
Ailen seni anlamayacaklardır bizim işyerinde bir kız var sevdiğiyle kaçmış ailesi peşine düşmüş ve bulup geri getirmişler ve kızı zorla biri ile evlendirecekler yanlış bir şey ama aile anlamaz bunu kız sözlü şu an ayın 30 da nişanıvar mayısta düğünü bunu yazdım çünkü ailen bu durumu kabullenmicektir taki sizi evlendirene kadar bazen insanın ailesi kendi çocuğunun canını sıkar ama istesede bunu göremez
Soran+1 yılçok haklısınız
+1 yılsenin durumunda cok kadin var cok sinir bozucu bir durum evlendin ayrildin diye seni dul görmelekr sanki hayat kadiniminda her alti yemrisnde kisitliyorlar erkekler kisitlansa dünyada olaylar azalirdi
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısınız
Gizli Üye(25-29)+1 yılTipik aileler jste bosaninca noluyo hayat kadınligimi yapıyon o gözle mi bakcaklar sana alt tarafi diğer insanlar gibi boşanmissin
00 YorumlaAilen geri kafalı olmalı seni anlamak istemiyorlar iş bulup kendi paranı kazanmalı daha sonra ayrı eve çıkmalısın hepsinden önemlisi gelişimine önem ver
01 Yorumla
Soran+1 yılya diyorum ki annem acı çekiyorum ölüyorum mutsuzum görmüyor beni
Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Sen düzgun yaşamaya devam et onlarda bı sure sonra görecektir hatalarini
02 Yorumla
Soran+1 yılben yanlış yapmadım ki namusumla boşandım acı çekiyorum görmüyorlar ve üstüme geliyor herkes
Bu bizim toplumun yarası adeta. kadina şiddet etmenin degisik versiyonu. Yine de aklı selim davranmani tavsiye ederim yarının ne getireceğini bilemezsin yüzün güler inşaallah
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDaha belkide iyi günlerdir... daha neler neler olur tavsiyen kavgadan uzak dur he de gec
00 YorumlaAlfa ol benim gibi kimse kimsenin hayatını kısıtlayamaz müdahale edemez ağırlığını koy onları kırmadan.
02 Yorumla
Soran+1 yılkuramıyorum kimseyi
- +1 yıl
Buna mecbursun yoksa bir başkası kırılmasın üzülmesin düşüncesiyle ömür boyu sen üzülüp sen kırılıp sen mutsuz olacaksın bu daha mı doğru geliyor sana?
Annen veya baban fark etmez Kimsenin böyle bir lüksü yok tatlım yeter artık kendinize gelin siz kukla kukla değilsiniz bunun farkına varın artık
güçlü olun biraz 👈 🙏 🤨
Yeni olduğu için onlarda alınmamış zamana bırak zamanla unutulur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılToplumda dul kadın algısı var ya hazır ve kolaydır diye o yüzden
00 Yorumla
+1 yılBayan değil kadınsın boşandı isen tekrar hayatını yaşayabilirsin kısıtlama onla bunla yatıp kalkma laf çıkar diye yapmış olabilirler
00 YorumlaSeni cok iyi anliyorum aile baskisi yüzünden bende hep mutsuzum. Ayrildiktan sonra yanliz yasamak en iyisi yoksa hep sorun cikiyor.
00 Yorumla
+1 yılNedir bu dul kadınlarımızın çekti hor görme mağduriyeti
02 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum dul değil bekar oluyor bu durum
- +1 yıl
Öyle tabi ama çok asırı Bi baskı altında tüm bekar kadınlar nedense
+1 yılGenç bir bayan olduğunuzu dile getirip kendi kararınızı alabildiğinizi nasıl giyip giyinmeyeceginize karışmaması gerektiğini söyleyin
00 YorumlaNasıl evlenmek normalse boşanmak da normal kendi düzenini kur
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSene 2022 oldu biz hala neredeyiz
11 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum bunu bende bilmiyorum ölmek istiyorum en dipteyim şu an
Gizli Üye(36-45)+1 yılHala guzel ve alimliysan.. pesine dusen mi var sevgili filan?
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılya da boş ver.. direkt anlat. Gece Uzun
Soran+1 yılöyle söyler çevrem
Cevap sahibi+1 yılAcaba ozelden konusurmusn guzel kadin
Cevap sahibi+1 yılUyuyamam bak konusamazsam gelirmisin
Cevap sahibi+1 yılSelam nasilsin bugun
+1 yılAyrı yaşayamaz mısın?
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an mümkün değil
- +1 yıl
Peki baban?
- Aile & Toplum konusunda 751 cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkede kadın olmak harbi zor şeydir.
01 Yorumla
Soran+1 yılyaşamak istiyorum bu ülkede olmak bile istemiyorum
+1 yılhemen tek yaşayabileceğin bi yere gitmelisin
06 Yorumla
Soran+1 yılşu an mümkün değil
- +1 yıl
çalışıyo musun
Soran+1 yılhayır
- +1 yıl
çalışsan kendi paranı kazansan mümkün olabilir
Soran+1 yılçocuklar var şu an küçükler
- +1 yıl
hmm anladım, allah kolaylık versin
çok saçma niye öyle :/
10 Yorumla
+1 yılAyrı eve çık. Uğraşma.
00 YorumlaEvet herkes boşanabilir böyle davranmaları yanlıs
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
+1 yılAyrı eve çık kendi hayatını tek başına kur
00 Yorumla
+1 yılYalnız yaşama şansın yok mu
00 Yorumla
+1 yılAnnene sor. Ben nasıl koca bulacağım.. diye.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZor bı durum tekrar aynı duruma düşmesi istemedkleri için kendince dikkat ediyor bunlarla konussan
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Boşandığım için ailem kıyafetime kadar karışmaya başladı. Kendimi iyi hissetmiyorum, buna nasıl engel olabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer