Annem ve ablam sürekli beni çekiştiriyor. Nedir benim bu çektiğim?

O kadar yorgunum ki o kadar yalnız hissediyorum ki dertleşecek kimsem yok tek dermanı burada buldum.. kavga ettik babam ayrı bi taraftan ablam ayrı bir taraftan annem ayrı... bana söyledikleri sözler o kadar canımı acıtıyor ki canım çok yanıyor... keşke sağır olsaydım da biraz önce odada bana dediklerini duymaz olsaydım😭 babamın kurduğu cümleler yetmezmiş gibi sonra da ikisi tek başına arkamdan konuşuyor... bunları yazarken bile ağlıyorum😔 ne yapacam nedir bu çektiğim
Annem ve ablam sürekli beni çekiştiriyor. Nedir benim bu çektiğim?
Cevapla