İş yerinde azar yiyince eve gelip ağlamam normal mi?

Takmamak mı lazım anlamadım ben napmalıyız. Sürekli azar yiyorum gururum kırılıyo bazen orada bazen evde ağlıyorum hep
İş yerinde azar yiyince eve gelip ağlamam normal mi?
Cevapla