Hayvanları seviyorum ama ben sadece besin zincirinde olan hayvanları yiyorum inek tavuk gibi gidipde Timsah kedi köpek yemiyorum okey Tarla ekme et yeme onu yapma bunu yapma Bôkmu yiyelim yani ne?
Yokta kanka bazı veganlar böyle konuşuyor et yemek katillik diye at ağızlı kurbağa sende bitki yeme meyve yeme onlarda canlı bırak meyve çürüsün yere düşüp ölsün niye koparıyorsun oda canlı herşeyi düşüneceksek
Aynen kağıtta kullanmasın oda ağaçtan yapılıyor Üstüne birde meyve yiyoruz diyorlar lan ağaçı sulama Ekme biçme meyve verir mi sanki meyve cansız oluşuyor jsjsjs
Tabi yaa evet. Mesela binalarda da oturmayalım. Hadi şimdi binaları yıkalım ve bina malzeme yapımları dağdan gelen bu binaları kum haline getirerek doğa ile buluşturalım. İlk önce sen başla önden.
Kedi ve köpekleri seviyorum ama danalarıda seviyorum koyunları da keçileri de hatta o kadar çok severim ki dana ve koyunları yerim bile tabirini gerçekten uyguluyor ve yiyorum djddjddd kime ne yani dsjsjs