Küçük çocukken babam bana bisiklet almadığı için komşumuzun oğlunun bisikletine binerdim ve bir gün annesi bana bizim bisiklete binme diye kızmıştı. Akrabamizda ha bunlar.
Aklıma geldi üzüldüm yine :(
Aklıma geldi üzüldüm yine :(
Çoook şey oldu ama en çok üzüldüğüm hala hatırladığım da gözlerimin dolduğu bir şey var. Beni çok aşağılayarak büyüttüler zayıf bir çocuk olduğum için. Bir gün annemle teyzem mutfakta oturuyorlardı bende oradaydım. Annem dertlerinden bahsederken bütün çocuklar evlenir bi tek bu sümsük benle kalır dediyerek beni gösterdi. İnsan küçükken üzüldüğünü belli etmeye bile utanıyor. hiçbir şey yapamadım sadece kendimden utandım.
Evet var ilkokulda hırsızlık olayı olmuştu benim üzerime attılar suçu hocada nasıl böyle bir şey yaparsın diyip çaat diye suratıma tokatlar atmıştı hala unutamam o anı yapmadığım olay bana kalmıştı ama o hocaya hakkımı helal etmiyorum. Zaten senenin sonunda bana iftira attıklarını pişkin bir şekilde hocaya söylemişlerdi. İşte böyle hocalar olmaz olsun.
Yok be ne uğraşıcam Allah'ından bulsun gerçekleri öğrendiği zamanki suratını hala unutamıyorum
Üzücü mü bilmem...
Bir gün annemin tembihlemesine rağmen mahalleden uzaklaşmıştım arkadaşlarımla. Sonra arkadaslarim dedigim kisisler de beni ucurum gibi bir yerden atmaya calismislardi. Zorla tutunup kurtulmustum. Eve gelince annemden sopa yedim. Sonra ben de gidip o arkadasim dediklerimi dövdüm. Öyle böyle dövmemistim ama. Hala aklima gelir
Haha. Pek sevilen ve kabul gören bir cocuk oldugum söylenemez. Ben de kitaplara yönelirdim. Cok okur, cok ogrenirdim. Hala oyleyim
Ben arabaya sığmayınca başka birinin araba ile gel dediler ona bindim kapıyı az sert kapattım sahibi ooo kapı öyle kapatılırmı bir fitili bilmem şu kadar diye bağırdı sinirden gözlerim doldu inecektim bırakmadılar.
Cevap
7Cevap
6 yaşındayken kuzenimin düğününe annem beni elbise giydirip suslemisti sirf elbise diye 6 yasindaki cocuga yani bana eniştem bu sekilde gelirsen goturmeyiz seni diyip değişmem icin geri eve yollamıştı ne giydiysem kızmıştı kapri tişört giyip gitmistim simdi 20 yaşındayım ama bu yaşadığımı asla unutmuyorum 🙈
Aşırı hemde
5-6 yaşında oyuncaklarla oynamam falan yasaktı. Bana habire iş öğren falan derlerdi. Oyuncak görünce hep içimde ukte kalıyor. Uzaktan kumandalı araba alasım geliyor :D
Öz dayım topumu kesti. Neymıs kapalı camdan içeri top sokulurmuymus.
Çocuğuz işte ne var camını kırdıysam 🥺
Mahallede kopek bakıyordum yavru iki tane arsanın sahibi köpekleri atmıştı hiç unutmam taşlamıştım adamı baya cins bi adamdı
Tacize uğramam ve kendi ailem tarafından sürekli dışlanmam.
Hayatım boyunca asla unutmam.
kırgınlıklarım çok büyük maalesef
var tabi herkesin vardir
Yok hayır
dalimi sallayanin kökünü kazirdim ben
Çocukluğumun mkkkkkk
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?