Şimdi burada kim haklı? Ben mi yoksa abim olacak mal mı?

Abimi hiç sevmiyorum, iyi de geçinemiyoruz. Eskiden sergilediği davranışları, hal ve hareketleri yüzünden ona yaklaşmıyorum nerdeyse hiç sohbetde etmiyorum, 2 aya yakındır da yanımızda kalıyor. Bugün aptal aptal konuştu, benimle iyi olmaya çalışırken canım canım şeyler söyledi. Koca g*tlü, koca pop*lu, şişko gibi laflar söyleyip güldü kendince ve bu kelimeleri sürekli tekrar etti. En sonunda tepki gösterip bana bak o lafları dediğine göre iyi gözetlemişsin sen beni, allah bilir başka yerlerime de bakmışsındır dedim. Ne diyon mal mısın dedi ben öyle diyince, saçma canım konuşuyorsun şu lafları kaç kere tekrar ettin, dışarıda gördüğün bir kıza da söyle bakalım bunları noluyor dedim. Lan olum kardeşiz biz dedi, kardeş olmamız bir yerlerime laf edebileceğin anlamına gelmiyor laflarına dikkat et şu evde kalıyorsan dedim. Şok oldu sustu, anneme dönüp mal bu nasıl konuşuyor senin kızın dedi. Sonrada bana senin bu dediklerini babama dicem haberin olsun dedi. İstediğini söyle babama, bende zamaninda bize yaptıklarını, babamın haberinin olmadığı şeylere söylerim babama görürsün adam gibi dur duracaksan yanımızda dedim. 1 saat oldu evden çıktı gitti. Annem niye dedin şunları demeseydin keşke falan dedi. Adam gibi konuşsun o zaman o da dedim. Sizce burada kim haklı şimdi. O mu ben mi?
Şimdi burada kim haklı? Ben mi yoksa abim olacak mal mı?
Cevapla