Kardeşimle şöyle bir sorunumuz var, kim haklı sizce?

Onla konuştuğum zaman gözlerime bakmıyor, yüzüme de bakmıyor. Hatta genelde telefonla ilgileniyor. Bir soru sordu. Cevap vermeye başladım, telefona bakıyordu. Dinliyor belki, dinlemiyor demiyorum ama telefona bakıyor. Bir kaç kere de ben onla konuşuyordum, bana dönüp benle bana dönük konuşmak yerine bilgisayara bakıyordu. Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama rahatsız hissettiriyor bu durum. Kardeşimle bu konu üzerinde konuştum. Rahatsızlığımı dile getirdim. O da önemli bir şeyler konuşmuyoruz ki, önemsiz şeyler diyor. Çok gerek yok diyor. Bu konu üzerindeki şikayetlerimi arttırınca biraz tartışma noktasına geldi durum. Yüzüme bakmaması o kadar sorun değil ama en azından vücudu tam olarak bana dönük olsun, sırtını dönmesin istiyorum ama yok. Kardeşimle konuştuğum günün ardına kendimi endişeli hissettiğimi ve bu durumdan rahatsız olduğumun farkına vardım. Bir sonraki konuşmamızda da işler daha da alevlendi ve artık aramız kötü. Sizce ben mi takıntılı davranıyorum yoksa o mu saygısızca davranıyor? Bir de bu arkasını dönerek konuşması, sırtını dönmesi, veya benimle konuşurken telefonla ilgilenmesi mevzusundan rahatsız olduğum tek kişi kardeşim. Onun dışında kimseyle böyle bir sorunum, eleştirim olmadı. Ama bir taraftan da diyorum ki ulan yaparsa yapsın ne yapayım, çok mu önemli sanki. Ama bana saygısızlık gibi geliyor yine de ve gerçekten kötü hissettiriyor. Ve konuşmak istemiyorum pek bundan dolayı.

Sizce kim haklı, nasıl davranmalıyım, yardımcı olur musunuz?

Kardeşimle şöyle bir sorunumuz var, kim haklı sizce?
Cevapla