Onla konuştuğum zaman gözlerime bakmıyor, yüzüme de bakmıyor. Hatta genelde telefonla ilgileniyor. Bir soru sordu. Cevap vermeye başladım, telefona bakıyordu. Dinliyor belki, dinlemiyor demiyorum ama telefona bakıyor. Bir kaç kere de ben onla konuşuyordum, bana dönüp benle bana dönük konuşmak yerine bilgisayara bakıyordu. Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama rahatsız hissettiriyor bu durum. Kardeşimle bu konu üzerinde konuştum. Rahatsızlığımı dile getirdim. O da önemli bir şeyler konuşmuyoruz ki, önemsiz şeyler diyor. Çok gerek yok diyor. Bu konu üzerindeki şikayetlerimi arttırınca biraz tartışma noktasına geldi durum. Yüzüme bakmaması o kadar sorun değil ama en azından vücudu tam olarak bana dönük olsun, sırtını dönmesin istiyorum ama yok. Kardeşimle konuştuğum günün ardına kendimi endişeli hissettiğimi ve bu durumdan rahatsız olduğumun farkına vardım. Bir sonraki konuşmamızda da işler daha da alevlendi ve artık aramız kötü. Sizce ben mi takıntılı davranıyorum yoksa o mu saygısızca davranıyor? Bir de bu arkasını dönerek konuşması, sırtını dönmesi, veya benimle konuşurken telefonla ilgilenmesi mevzusundan rahatsız olduğum tek kişi kardeşim. Onun dışında kimseyle böyle bir sorunum, eleştirim olmadı. Ama bir taraftan da diyorum ki ulan yaparsa yapsın ne yapayım, çok mu önemli sanki. Ama bana saygısızlık gibi geliyor yine de ve gerçekten kötü hissettiriyor. Ve konuşmak istemiyorum pek bundan dolayı.
Sizce kim haklı, nasıl davranmalıyım, yardımcı olur musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kardeşini kıracak bişey mi yaptın abim eve gelir gelmez koşar sarılırım kocaman oldum yine yaparım çünkü annem küçüklükten bizi böyle alıştırdı ya da en basit olaylarımı bile gider abime anlatır gülüşürüz beni kırdığı zamanlarda böyle yapmayıp direkt ters ters bakar göz deviririm kardeşin direkt seni görmemezlikten geliyor
Eskiden ona karşı bazı hatalarım oldu bunu kabul ediyorum. Ama şimdi kendi gelip karşıma otursa, ve sohbeti kendi başlatıp soru sorunca dahi, ben cevap verdiğimde telefonuna bakıyor. Kuzenim geliyor bize. Ona karşı da aynı. Gerçi onunla pek konuşmak istemediği için de olabilir bilemicem ama kuzenim de aynı şeyden bahsetti bana. Pek konuşmuyor benle dedi. Yani bu davranışlarının tam olarak benimle alakası yok diyebilirim. Anlatmaya çalıştığım bu. Umarım anlatabilmişimdir. Önerin ne olur, ne yapabilirim?
kardeşin ergen mi kız mı erkek mi
Üniversite 3. sınıf. 21 yaşında. Erkek. Hiçbir işte çalışmadı. İyi biri. Kibar biri. Ama bu konuda anlaşamıyoruz ne yazık ki. Lütfen rica ediyorum mantıklı bir şeyler öner. Sence kim haklı bu durumda? Zaten pek samimi değiliz ayrı evlerdeyiz. Benim yaşım büyük. Onun küçük. Ama yine de kimin haklı kimin haksız olduğunu merak ettim. Ben haklıysam kendimi düzellticem, o haksızsa sadece konuşmayı baya baya azaltıcam, hatta kesicem. Sadece selam verirse vericem ama sohbete girmeyeceğim. Diğer türlü rahatsız oluyorum dinlenilmeyince pür dikkat.
Öncelikle kesinlikle yanlış yapan o bildiğin seni takmıyor umursamıyor insan işi olsa bile ayıp olmasın diye yüzüne bakar dinler gibi yapar anlattığına göre şu an aranızda bi sorunda yok arkadaş çevresi fazlaysa büyük ihtimalle ortamda bu tarz davranılıyor o da evde sana o şekilde davranıyor senin yapacağın tek şey onla muhatap olmamak zaten dinlemiyor sende ne diye anlatıyorsun ha aynı şekilde bi gün onunda sana işi düşünce bu yaptığını aynen iade et ona
Anladım teşekkürler. Ya şöyle söyleyeyim. Dinliyor, cevap da veriyor ama göz teması kurma, yüzüme bakma gibi davranışları nadir yapıyor. Hiç yapmıyor demiyorum ama nadir yapıyor. Telefonu ile ilgileniyor, vücudu tam olarak bana dönük olmuyor. Dediğin gibi dışarda arkadaşları da böyle olabilir. Bilmiyorum ama sürekli olduğu için rahatsız edici buluyorum. Bizde özgüven düşüklüğü var sanırım. Bundan da olabilir. Özgüveni yüksek insanlar daha fazla göz teması kuruyor, pür dikkat dinliyor. Abimin de özgüveni düşük sanırım. O da tam olarak göz teması kurmuyor. Onun da vücudu 45 derece sağa dönük ya da sola dönük konuşuyor. Ama abimin yaptığı rahatsız edici değil. Çünkü abim sürekli yapmıyor. En azından vücudu daha fazla bana dönük. Telefonla ilgilenmiyor. Dinlenildiğimi daha çok hissediyorum. Kardeşimde bu durum çok fazla olduğu için rahatsız ediyor. Ben de bazen insanlarla konuşurken 10 saniyeliğine telefona baktığım oluyor. Ama genelde yüzüne bakarım, konuşana dönerim vücudumu. Fazla olunca ki küçük kardeşimde fazla oluyor, işte bu yüzden rahatsız ediyordu bu durum beni.
Özgüven işin içine girince durum değişir iki ihtimal var ya ukala seni umursamayan bi kişilik ya da dediğin gibi çekingen sessiz sakin bi tip ikincisi daha kötü
Çekingen değil. Normal konuşuyor.
Birinci durum olabilir
Umursamayan kişilik
belki bisey yapmissindir farkinda olmadan
Eskiden ona karşı bazı hatalarım oldu bunu kabul ediyorum. Ama şimdi kendi gelip karşıma otursa, ve sohbeti kendi başlatıp soru sorunca dahi, ben cevap verdiğimde telefonuna bakıyor. Kuzenim geliyor bize. Ona karşı da aynı. Gerçi onunla pek konuşmak istemediği için de olabilir bilemicem ama kuzenim de aynı şeyden bahsetti bana. Pek konuşmuyor benle dedi. Yani bu davranışlarının tam olarak benimle alakası yok diyebilirim. Anlatmaya çalıştığım bu. Umarım anlatabilmişimdir. Önerin ne olur, ne yapabilirim?
kac yasinda
bide kiz mi erkek mi
Üniversite 3. sınıf. 21 yaşında. Erkek. Hiçbir işte çalışmadı. İyi biri. Kibar biri. Ama bu konuda anlaşamıyoruz ne yazık ki. Lütfen rica ediyorum mantıklı bir şeyler öner. Sence kim haklı bu durumda? Zaten pek samimi değiliz ayrı evlerdeyiz. Benim yaşım büyük. Onun küçük. Ama yine de kimin haklı kimin haksız olduğunu merak ettim. Ben haklıysam kendimi düzellticem, o haksızsa sadece konuşmayı baya baya azaltıcam, hatta kesicem. Sadece selam verirse vericem ama sohbete girmeyeceğim. Diğer türlü rahatsız oluyorum dinlenilmeyince pür dikkat.