Henüz sunamadım ama bundan sonrası için daha iyi bir yaşam olacak hissediyorum.
İnanıyorum.
İnanıyorum.
hayır neyi elime alırsam çöpe dönüyor.
zamanında İşçiler çok para kazanırdı, ben işçi olarak çalıştım asgari ücret aldım.
işçi iken başımızda kadrolu bir teknisyen vardı adam kendini allah zannederdi... astığı astık kestiği kestik. ben de iki yıllık teknikerlik mezunuydum. sonra kpss ile teknikerlik kazandım... teknisyenden kadro olarak daha yüksek bir memurluk ama gel gör ki atandığım kurumda hiyerarşide hizmetli kadrosundaki memurdan bile aşağı görülüyoruz... nerdeyse getir götür angarya işleri yapıyorum... başımızdaki fakülte sekreteri bir yere gittiğinde hizmetli kadrosundaki memura vekalet bırakıyor adam başıma amir oluyor...
dikey geçiş sınavına hazırlandım... çözemediğim soru yoktu... mühendis olayım adam yerine konulayım dedim... sınav ankaraydı kalacak yer bulamadım, sınava uykusuz girdim on soru zor çözebildim... eminim mühendis olsam allah mühendisliği de iki paralık ederdi...
AÖFden fakülte bitirdim belki şube müdürü filan olurum diye ona da mani oldular. adamlar bana gelince kadron şube müdürlüğüne vekalet bile edemez, diyorlar ama fakülte mezunu olmayan başka bir tekniker arkadaş yapı işlerinde şube müdürü oldu. menzilci oldu mu her kapı açılıyor...
Insanlar iyi bir yaşantı yasayabilmesi için
Imkanları çerçevesinde kendileri için yatırım yapabilmelidirler
Yaptıkları yatırımlar sayesinde yaşam koşulları kisilere güzellikler sunar
Ben kendime yatırım yaptım
Her yeni gün yeni bir umut ve güzellik oluyor benim için
Daha iyi bir ben sundu. Kendini ve ne istediğini bilen. Önce kendine güvenen, yapabileceklerinin farkında ve dışımda gelişenlere etkimin olmadığının farkına varıp kabullenen ve yaşadığı andan keyif çıkartmayı öğrenen bir ben olma şansı verdi.
Çok hatam var o kadar çok fazla ki hayat bana biraz acımasız davrandı ve ben çok masumdum içimdeki masumluk ölse de kendi hayatımla savaşarak çok güzel günler elde ettim
Cevap
53Cevap
ne kadar soru paylaşıyorsunuz 🙄 hızınıza yetişemiyoruz davetli olunca davete icab ettik ama
Soru hakkım olsa daha da sorarım.
değil mi aman diyim iyi ki yok yoksa davetinize yetişemiyorum ghhgggghh
Anladım.
Şu an için iyi bir standatım var insan gibi yaşıyıp, çok uc şeyler olmasada. Ekonomik durumumdq yeterse hemen hemen istediklerimin hepsini yapabiliyorum
Duygularim gitti. Yaklasik 6 yildir hic aglamadim ve aglamak, uzulmek nasil bir duyguydu hatirlamiyorum. Hayattaki 26 yilimda nasil 46 senelik yasami sigdirdim bende bilmiyorum ama gercekten yas kimlikte yazan rakamlardan ibaret sadece. Ben ne 65 yasinda cocuklar gordum. Ne 15 yasinda hayatin tokatini birak tekmesini yiyen adamlar gordum.
Önce değer sandığım şeyler için ciddi mücadele verdim, sonra değmediklerini görüp yaşadığım şokla bir çok şeyi kaybettim, benim için artık bir hedef yok ölümden başka.
Dişimle tırnağımla kazıyorum kazıyorum hala bi yere varmış değilim. Bu ülke için zor ya
Daha iyi günler ama ne olursa olsun kendimi düşünüyorum çünkü beni düşünen yok.
Sunmadı, sunmazda...
İnsan bir şeyleri kendine sunulmasını beklememeli gerekirse kendi almalı
Hayır. Üniversite okudum daha iyi bir hayatım olsun diye olmadı. Aynı şekilde devam.
Çoğu şeyi yanlış yaptım geri gidip düzeltmek isterdim
Evet mesela pozitif düşünüyorum ve hayatım da pozitif oluyor.
Genelde daha kötü bit yaşam sunuyor, nerede yanlış yapıyorum diye düşünmüyor değilim.
şu an sunmasini beklemen icin erken ilerde mevyelerini yiceme inaniyorum
Hayır ama yapacaklarım bana daha iyi bir yaşam sunacak Allah'ın izniyle inşallah.
hem de fazlasiyla... haketmedigim halde...
Rabbime ne kadar hamd etsem azdır...
Yok henuz degil bundan sonra daha iyimi olur kotumu olur yasayip gorecem
Üniversite, yüksek lisans hiç bir boka yaramadı ölmek istiyorum işim bile yok
Pes etme belki birçok şeyi göremiyorsundur. Tekrar tekrar düşün...
Ya ne demezsin , aksine yaptıklarım daha kötü bir yaşam sundu
Maalesef. Yapamadıklarım, yapmayı planladıklarımın olmayacağının habercisi gibi :D
Daha planlarımın başındayım sonu iyi olur mu bilmiyorum.
Hayır çünkü yolsuzluk yapmadım..Çok laf yalansız çok mal haramsız olmaz.
Valla yaşıyor işte öyle ya da böyle iyi mi kötü mü onu bile bilmiyoz 😉
Bazıları evet fakat sadece bir tanesi her şeyi mahfetti
Sundu. Bu yaşıma kadar nr yaptıysam hep kendim için yaptım iyi ki de yapmışım çünkü benim ben olmamı sağladı😌
Senin xperlerin iyi heralde sabbahtan beri bildirim geliyo bana soru sordu diye
Evet.
Yaşamadım desem nankörlük etmiş olurum. Fazlasını yaşadım
Yapiklarim ve Şu an yapıyor olduklarim kismi olarak sunmaya basladi ve dahada sunacagina inaniyorum cunku insanın kendi elinde yapabilecekleri ve basarabilcekleri onun icin ust duzey pesindeyim ☺️
Daha iyi bir yaşam için uğraşmadım sanırım bundan sonrada öyle bir çabam olmaz 🤷 yol yanlış ama gidişi nasıl güzel 🥳
Adım atmamaktan iyidir yasamak çünkü bir bir şey olmazsa sabah olur yarının nasıl fırsatlar getireceğini kimse bilemez
Kaç tane soru sorma hakkın var 5 var mı
3.
5 soru sorma hakkı oluyomu
Yardım kısmından öğrenebilirsin.
Yapacaklarım bana daha iyi bir hayat sundu mu diye yapıp görecez
Hayır, yaptıklarımın hiçbiri bana daha iyi yaşam sunmuyor.
Sunmadı. Ama yaparken mutluydum pisman degilim, yine olsa yine yapardım.
Sunmadı. Enerjimi bitirdi. Kalbim kırık yoruldum.
Tabi ki Atatürk'ün dediği gibi daima ileri.
Evet, en azından huzurlu yaşadım.
hersey cok guzel olacak
#Bonjour
Henüz hiçbir şey yapmadım. :-D
Herşeyi zaman gösterecek
Kendim için istedim aldım ailem için çalışıyorum
Biraz evet biraz hayır
-Hayır-
-VESSELAM-
Sabrediyoruz çünkü elimiz de başka bir şey yok
Bı yerde evet basarmisim ki sunmuş 👍
sunacak :) üstünde çalisiyorum
hicbiri bi işe yaramadi
Bir miktar, ümidim var hala.
Iyiyim şikayetçi değilim.
kotuye gittide iyiye gitmedi
Daha iyi bir yaşam sunacağım kendime yakında
Daha iyi olması için çaba sarf ediyorum
Belki gelecekte sunabilir
Bana duyulan saygı arttı
Bazen evet bazen hayır
evet
Bazen evet bazen ise hayir
Maalesef hayır
Pek sayılmaz
Yeteri kadar değil
evet sundu.
daha beter oldu
Hayat her zaman iyi yüzünüde göstermez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?