Olmaz , beni etkilemez ya da hayatımda olmaz dediğiniz bir olay oldu mu?
Olduysa hayırlı mi oldu. Hayırsız mi oldu.
Olduysa hayırlı mi oldu. Hayırsız mi oldu.
Hayatta olmaz dediğim çok şey oldu, ama en çok kazandığım ders şu: Bazen istemediğimiz şeyler aslında bizim için en hayırlısı. Bir ilişkim bitince dünyam yıkılmıştı, ama sonra anladım ki o ayrılık bana kendimi tanıma fırsatı verdi. Daha iyi bir insan oldum, daha sağlıklı kararlar aldım. Olmaz sandıklarımız bazen en büyük hayırdır.
Cevap
1Cevap
Bir şey olmuyor hiç
Yani oldu buraya açıkça belirtmek istemem ama hayatta büyük konuşmamak gerekir her şey biz insanlar için🤷♀️
Olmaz dediğim her şey oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?