Ben bu hayatın içine niye düştüm ya cidden?

Baban denen şahısla hiçbir bağım yok baba kelimesinin bir anlamı yok benim için keza anne de öyle. Ama gel gör parasızlıktan imkansızlıktan 25 yaşındayım hala onların evinde kalıyorum, evi kullanıyorum yani ama bu durum geçici tabi en geç 6 aya gidicem zaten mecbur.
Adamda nasıl bir yara varsa en ufacık delikten kavga çıkarma laf sokma derdinde benimle muhatap olma dediğimde benim hayatım hakkında yorum yapma ben henüz kendi hayatımı yaşamıyorum önümde yıllar var dediğimde de “hı hı görüyoruz tabi hayranların varya sanki senin, uşakların olucak tabi, kariyerin var sanki de kariyer peşlerinde koşacaksın uşakların olacak” falan diyerek dalga geçip laf soktuğunu sanıyor. Ne bu cidden ya cehalet zaten diz boyu bir de nasıl böyle bir inalarda bulunabiliyorsun ne biliyorsun ne yaşayacağımı nereden biliyorsun da yorum yapıyorsun kaldı ki bu hayatta kariyer derdinde olan bir insan hiç olmadım mutluluk peşinde oldum hep ben ve uşak ne alaka ya tovbe yarabbim 🙄🙄 zerre tanimadigi biri hakkinda nasil boyle konusabilir ya
Ben bu hayatın içine niye düştüm ya cidden?
Cevapla