3'lü arkadaş grubunda dışlandığını hisseden ne yapmalı?

Normalde 2 kişiydik 3 kişi olduk. Ve yeni katılan kişi benim diğer arkadaşımla wp da mesajlaşıyor ama sadece benimle arada konuşuyor. Bende şöyle düşünüyorum diğer arkadaşıma kendini daha yakın hissetti benimle daha soğuk gibisinden düşündüm. Fakat benimle normalde yakın. Sizce eğer beni ayırıyorsa tavır koymalı mıyım? Çünkü genelde her boku birlikte yapıyoruz fakat diğer arkadaşımla wp da da konuşuyor ben kendimi kötü hissediyoruö şahsem
3'lü arkadaş grubunda dışlandığını hisseden ne yapmalı?
Cevapla