3 lü arkadaş grubunda dışlanılan sizsiniz, ne yapardınız?

5 senelik arkadaşlarım ve ilk defa hiç dışlanmadığımı hissettiğim bir dostluktu ta ki geçen seneye kadar. Özenle dikkat ettim hep diğeri üzülmesin dışlanıyor sanmasın diye. Ne dersem ne söylersem ortak grubumuzda konuştum hiç biriyle görüşüp diğerine haber vermemezlik yapmadım. Tüm doğum günlerini kutladım ve bu yalnızca mesajla değil. Pastalar, kahveler, ev buluşmaları neler neler... Ama bakıyorum ki onlar bırakın pastayı mumu, instaya fotoğrafımızı koyup kısacık bi doğum günün kutlu olsun demekten bile acizler. Bugün de birisinin doğum günü, diğer arkadaşım bir baktım nasıl video hazırlamış bi görseniz. Meğer bensiz ne de çok buluşmuşlar. Çok can sıkıcı bir durum siz olsanız ne yapardınız?
3 lü arkadaş grubunda dışlanılan sizsiniz, ne yapardınız?
Cevapla