selam ben 3 kişilik arkadaş grubumuzda dışlanan kişiyim :(
ilk başlarda biz diğer arkadaşımızla çok yakındık ama sonra diğeri onu bana karşı doldurup durdu ve bana okulda ona cevap vermediğimde bizimle çıkışta gelme falan diyor. derslere kalktığımda hep sabote ediyor ve başkalarıyla konuştuğumda hep sen bizimle takılmıyorsun başkalarıyla takılıyorsun diyor birde. O kişiyle kavga ettiğimizde hep eskiden yakın olduğum onun tarafına geçiyor ve beni satıyor. ne yapabilirim?
ilk başlarda biz diğer arkadaşımızla çok yakındık ama sonra diğeri onu bana karşı doldurup durdu ve bana okulda ona cevap vermediğimde bizimle çıkışta gelme falan diyor. derslere kalktığımda hep sabote ediyor ve başkalarıyla konuştuğumda hep sen bizimle takılmıyorsun başkalarıyla takılıyorsun diyor birde. O kişiyle kavga ettiğimizde hep eskiden yakın olduğum onun tarafına geçiyor ve beni satıyor. ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar
Arkadaşlar arasında anlaşmazlıklar olabilir ama bu karşı tarafa saygısız bir davranış gösterilerek tavır alınacak bir durum olduğu anlamına gelmez.
Sabote ediliyorum, diyorsunuz. Bu durumda anlaşamadığınız arkadaşınızla konuşmayı denediniz mi? Neden böyle davrandığını sorun.
Kendinizi pasif bir hale getirmeyin
Olaylarla baş etmeniz için dimdik ve özgüvenli olmanız gerekiyor. Size gelen bu tepki karşısında üsluplu bir şekilde cevap vermeniz gerekiyor. Siz çekindikçe üstünüze daha fazla geleceklerdir. Ayrıca bu durumu size yaşatan arkadaşlarınızdan uzaklaşın. Aranıza mesafe koyun. Kendinize ait çizgileriniz olsun.
İnsan ilk kendine saygı gösterip, değer görmediği yerde durmazsa çevresindeki insanlarda ona göre gelişim sağlar
Haklı olduğunuzu bildiğiniz veya düşündüğünüz bir noktada kendinize haksızlık etmeden gereken konuşmayı güzelce yapıp, özgüveninizi yitirmelerine ve sizi değersiz saymalarına izin vermeden oradan ayrılmanız gerekir. Dengesiz ve kararsız durumlar karşısında bulmaca çözer gibi uğraşmadan yolunuza bakmanızı tavsiye ederim.
Huzurla kalın.