Arkadaşlar Tıpı Bırakmak İçin Ailemi Nasıl İkna Edebilirim? Artık Çok Yoruldum İstemediğim Bir Bölümü Neden Okumak Zorundayım Ki?

Arkadaşlar üniversite sınavına hazırlanırken hedefim mimarlık ve mühendislik dalları üzerineydi. Hiç tıp veya sağlık üzerine bir bölüm okumak gibi düşüncem de kesinlikle yoktu. Ama 2018 yks'de sayısaldan 515 puan ve 1,339 sıralama aldım. Aile ve çevremin bu kadar net yapmışsın tıpa git diye yönlendirmesiyle tıp fakültesini tercih ettim ve Hacettepe üniversitesi Tıp fakültesini kazandım. Ben açıkçası sevinemedim çünkü tıp istediğim bir bölüm değildi. Yemin ediyorum o kadar çok zor ki.. Otopsi masasında yanmış, boğulmuş ve cinayete kurban gitmiş cesetler üzerine eğitim görüyoruz ve öyle bakamıyorum istemiyorum da yok hocalar da otoriter. Bütün dersleri çok zor.. Çok stres yapmaktan artık serum almaya başladım aileme bırakmak istediğimi söylediğimde ve hatta kime söylersem söyleyeyim ''Saçmalama, delirdin herhalde, Hacettepe tıpı kazanmışsın, Tıp bırakılır mı? sabret 3 yıl sonra doktor olacaksın paraya para demeyeceksin'' gibi tepkiler veriyorlar. Ulan kolaysa gelin siz okuyun. Gerçekten yapamıyorum.. Çok stresli yoğun.. Dayanamıyorum.. Sizce ailemi Tıpı bırakmaya nasıl ikna edebilirim? Bıktım artık baskılardan..
Arkadaşlar Tıpı Bırakmak İçin Ailemi Nasıl İkna Edebilirim? Artık Çok Yoruldum İstemediğim Bir Bölümü Neden Okumak Zorundayım Ki?
Cevapla