Aileme okuduğum bölümü bırakmak istediğimi nasıl söylerim?

Hiç mutlu değilim bölümden 22 yasindayim hayalimde hep başka işler bölümler vardı napmaliyim sizce maddiyatta sıkıntılı. Yazın çalışıyorum okul varken partta çalışırım. Bu sene hiç gitmesem full üniversite sınavına çalışsam nasıl derim aileme bunu lütfen akıl verin :(
Aileme okuduğum bölümü bırakmak istediğimi nasıl söylerim?
Cevapla