Ailemin zoru ile istemediğim bölümü okumak?

Merhaba arkadaşlar ailemin zoru ile tıp okuyorum tüm ailem doktor olduğundan bende öyle olacakmışım ama ben istemiyorum 2. sınıfa geçtik ve sıkılıyorum yapamıyorum söyleyince laf ediyorlar bu saatten sonra bırakamazsın diye napacağımı bilemiyorum.
Ailemin zoru ile istemediğim bölümü okumak?
Cevapla