Okuduğum bölümü bırakmak istiyorum. Ne yapacağım?

Üniversite 1. Sınıfım 19 yaşındayım okuduğum bölümü sevmiyorum çok zorlanıyorum vize final Zaman’ları sinirden ağlıyorum annem de üniversite kazandığım şehire gitmemi istemiyor zaten yeniden hazırlan istediğin bölüme git diyor sizce ne yapmalıyım?
Okuduğum bölümü bırakmak istiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla