Sevmedi̇gi̇m bölümü okuyorum, bırakmalı mıyım?

Arkadaşlar merhaba, ben Sözelden ilk 6K ya girerek 2022 de Özel Eğitim Öğretmenliğine yerleştim. Malumunuz son yıllarda atması iyi diye, sevip sevmediğimi bilmeyerek tabii. Ama şu an 2. sınıfı okumaktayım sevemiyorum bölümü ama hâlâ atamasi iyi :) (tabii 2 sene sonra ne olur bilinmez ve mülakat da geldi) Ve nedense KPSS çalışasım hiç yok. Bu üniversite sınavından sonra etimle kemiğimle nefret ettim merkezî sınav işinden. Birdaha sinava girip 4 yıllık bölüm okumaya ailem maddi olarak tahammül edemez. Ben de akademik olarak tahammül edemem. Ama ben Gemi işine meraklıyım biraz. Bu sene sınava girip 2 yıllık Gemi İnşaatı okumayı düşünüyorum. Hem yıl kaybetmicem daha fazla. Hem de teknik bir bölüm ve ben tam tersane yerinde oturuyorum. Mezunlarıyla konuştum iş bulma sıkıntısı yok zaten 6 üniversitede var toplamda. Ağır kaldırma vs. gibi iş de yok. Kalite kontrol vs. yapıp mühendise raporluyormuşuz aynı zamanda masa başı dizaynda da calisabiliyormuşuz. Maaşı da 4 yıllık çalışan biriyle konuştum mesaiyle 30 k diyor. Çok kararsızım, çevremdekiler ailem dahil bitir diyor ama ben sevemiyorum bir türlü ve bölümden korkuyorum. Özelde bu mesleği hic yapmam zaten hem az maaş hem daha ağır öğrencilerle çalışılıyor. şu an bunu bırakmaz atanamazsam özelde de calismak istemiyorum büyük pişmanlık yasicam o zaman ama atanirsam büyük mutluluk yasicam ekonomik olarak. Gemiyi secersem kpss derdi son bulup direkt iş hayatina başlicam, is derdim olmayacak. maaş da zamanla yükselir diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım? Teşekkürler

Sevmedi̇gi̇m bölümü okuyorum, bırakmalı mıyım?
Cevapla